• امروز : سه شنبه, ۲۰ آذر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 10 December - 2024
کل اخبار 1472اخبار امروز : 3

اطلاعیه ها

بارِ نرخِ پایین بر دوش اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری، سنگینی می کند سرمایه گذاری بازار جهانی با حضور نماینده چین در اتاق اصناف تهران/ محمد ولدخانی؛ پیش قدم در جذب سرمایه گذار خارجی پلاسکوی دوم بیخ گوش سرای دستمالچی/ جان ۵۰۰۰ نفر در خطر است/ این ساختمان تاب مقاومتِ حفاری های غیرقانونی و توسعه طلبی سودجویانه شما را ندارد! بازارِ سرد شوفاژ در روزهای راکد مسکن ثبات قیمت ها به کمتر از ۱۰ روز رسیده/ مردم دست خالی از مغازه ها بیرون می آیند/ هنوز کالا را وارد بازار نکرده متضرر می شویم شرایط و نحوه بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده تأثیر قابل توجه قیمت ارز و تنش‎های سیاسی بر هزینه‎های تمام شده موتورسیکلت/ نکات مهم در خرید موتورسیکلت تداوم رکود بازار طلا در ایام نزدیک به شب یلدا و روز مادر/ همکاران تا حد ممکن رعایت حال مردم را داشته باشند حذف ارز نیمایی لپ‎تاپ معضلات زیادی را ایجاد کرده است/ در تصمیم‌گیری ارزی، هیچ مشاوره‌ای با اتحادیه فناوران رایانه تهران انجام نشد خودروسازان مونتاژی مکلف به تأمین قطعات یدکی خودرو هستند/ فعالان صنف ناچارند لوازم و قطعات یدکی را با ارز آزاد تأمین کنند کمبودی در عرضه میوه شب یلدا نداریم

2
 رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران:

اقدامات موازی‎کا‎رانه شهرداری تهران؛ مانعی برای فعالیت صنف وانت‎بار

  • کد خبر : 6782
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
اقدامات موازی‎کا‎رانه شهرداری تهران؛ مانعی برای فعالیت صنف وانت‎بار
داود محمدی، رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران وجود چالش‌های کنونی وانت‌بارهای درون شهری ‌و مشکلات این صنف را در راستای اقدامات موازی‌کارانه شهرداری دانست و بیان کرد: برخلاف اصل 44 قانون اساسی حدود هفت سال است که آماده واگذاری صنف خود به شهرداری هستیم.
 رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران اظهار کرد: متاسفانه شهرداری تهران با تفسیر  ماده ۳۱ و ۳۲ قانون راهنمایی و رانندگی به نفع خود، خواستار تصدی گری حقوق حمل و نقل درون شهری است؛ این در است که تنها مسئولیت شهرداری؛ نظارت بر ترددهای درون شهری است.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص سالانه ۱۴۰ هزار میلیارد تومان برای عبور و مرور در شهرها از سوی شهرداری تهران، خواستار تقسیم این بودجه بین صنف وانت بارها و دفاتر حمل و نقل شده و از جریمه‌های طرح ترافیک و سایر هزینه های گزاف و عدم هرگونه خدمات رسانی به وانت بارها از سوی شهرداری انتقاد کرد.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران با اشاره به  سهمیه سوخت وانت بارها، نداشتن طرح ترافیک و آزاد بودن تردد تاکسی‌ها در منطقه طرح ترافیک، یادآور شد: علی رغم مکاتبات زیادی که با شهرداری و سازمان تاکسیرانی داشتیم اما همچنان مانعی برای حمل بار توسط تاکسی‌ها و ون‌های تاکسی به خصوص در اطراف بازار وجود ندارد و  این امر موجب رکود در صنف ما شده است.

محمدی  قیمت سوخت و افزایش بهای قطعات یدکی و تاثیر آن بر نرخ خدمات وانت بارها را دلیلی برای روی آوردن به حمل بارهای غیر اصولی بیان کرد و افزود: طبق قانون موتورسیکلت ها می توانند تا  ۱۵ کیلو بار را حمل کنند اما عده‌ای برای کاهش هزینه‌های خود اقدام به جابه جایی یخچال می‌کنند که می‌تواند حادثه خیز باشد.

وی  با اشاره به گسترش فناوری‌های نوین در جهان ادامه داد: به رغم  چندین بار پیشنهاد به اتاق اصناف تهران و اتاق اصناف ایران در راستای اختصاص اپلیکیشنی برای بهره وری خدمات، متأسفانه این امر هنوز اجرایی نشده و سیستم حمل و نقل بهبود پیدا نکرده و همچنان با ناوگان قدیمی و فرسوده در حال فعالیت هستیم.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران خاطر نشان کرد: اعضای این صنف از اتحادیه‌ مربوطه خود انتظارهای به جایی دارند اما متأسفانه برخی از مسئولین پس از کسب جایگاه قدرت، حامیان خود را فراموش کرده و توجهی به این موضوع ندارند.

محمدی در پایان با اشاره به مشکلات صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری و تمکن مالی پایین رانندگان وانت بار، خواستار شنیده شدن صدای این صنف و دیده شدن آنها از سوی مسئولان و مساعدت همه ارگان‌ها با این صنف شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=6782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.