• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل اخبار 1255اخبار امروز : 3

اطلاعیه ها

مراجع بالادستی به جای رعایت حال صنوف به آن ها اخطار می دهند!/ هشدار در خصوص تعطیلی گسترده واحدهای صنفی و بیکاری نیروهای انسانی/ فقط خدا می تواند به مردم و اصناف کمک کند مسئولان مشغول رسیدگی به فروشگاه های زنجیره ای هستند/ خواربارفروشان نگذاشته اند آب در دلِ مردم تکان بخورد آیین بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصرالله چرا از سرای ایرانی ناراحتیم؟/ نظارت فقط بر کاسبانِ ما در۲۰ متر فضا نیست؛ به سراهای ۲۰ هکتاری ایرانی هم بپردازید! اتفاقات ناخوشایندی از سوی وزراتخانه در حال رخ دادن است/ به اتحادیه ما در رابطه با کسر ضرایب مالیاتی بی توجهی می شود/ بسیاری از واحدهای چوب و تخته از تهران خارج شده اند ناکارآمدی سازمان‌های حقوق بشری در اشاعه صلح/ مسلمین جهان، موضع محکم‌تری نسبت به این رژیم سفاک اتخاذ کنند شهادتِ سید مقاومت تصویری دوباره از ددمنشیِ رژیم مجعول و غاصب فلسطین اشغالی است دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد هدیه ویژه اتحادیه گل و گیاه به زوج‌‎های جوان/ هرچه کیفیت گل بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر است آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار/ تقاضا برای صیفی‌جات کاهش یافت با عرضه مرغ منجمد در مغازه ها و صنف دیگر شاهد نوسانات قیمت نخواهیم بود شرایط جدید فروش طلا اعلام شد/ الزام احراز هویت خریدار، رؤیت اصل و بایگانی تصویر کارت ملی تکالیف مؤدیان در مورد اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده تابستان ۱۴۰۳

15
علی‎اصغر ملکی، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران:

برای تنظیم بازار گوشت؛ واردات باید انجام شود

  • کد خبر : 679
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
برای تنظیم بازار گوشت؛ واردات باید انجام شود
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران گفت: واردات گوشت باید انجام شود، زیرا با توجه به کمبود دام، واردات عاملی برای تنظیم بازار داخل خواهد بود.

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران با اشاره به اینکه نوسان چندانی در قیمت گوشت قرمز طی هفته‌های اخیر نداشتیم، درباره واردات توضیح داد: با تداوم واردات بازار داخل تنظیم خواهد شد.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه قیمت گوشت در هفته‌های اخیر نوسان چندانی نداشته است، گفت: قیمت گوشت قرمز  طی این مدت افزایش و کاهش چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: مغازه‌داران هر کیلو شقه گوسفندی نر را با قیمت ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزار تومان خریداری و با اعمال ۱۰ درصد سود آن را عرضه می‌کنند.

ملکی تهران اضافه کرد: عرضه دام کم شده است. به طور کل در دوسال اخیر به دلیل خشکسالی دام‌های زیادی از دست رفته‌اند. همچنین به دلیل کمبود علوفه و بالا بودن قیمت آن، بسیاری از دام‌ها به ویژه دام‌های مولد راهی کشتارگاه شده‌اند.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران تصریح کرد: همه می‌گویند چرا گوشت گران است، اما باید گفت گوشت گران نیست، بلکه قیمت دام گران است.

ملکی در ادامه گفت: واردات گوشت باید انجام شود، زیرا با توجه با مواجه شدن با کمبود دام، واردات عاملی برای تنظیم بازار داخل خواهد بود.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران راه‌های تشخیص انواع گوشت قرمز را تشریح کرد و گفت: یکی از این راه‌ها تشخیص بر اساس قیمت است. قیمت دام ماده حدودا کیلویی ۱۵ هزار تومان ارزان تر از گوشت گوسفند نر است و گوشت میش نیز حدود ۵۰ هزار تومان تفاوت قیمت دارد.

وی ادامه داد: گوشت دام ماده چرب بوده و البته دیرپز است. گوشت میش زردرنگ‌تر است و لیبل روی آن نیز زردرنگ است و دیر می پزد.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران اضافه کرد: گوشت بز دنبه ندارد و بز با وزن بالا گوشت دیر پزتری دارد.

وی تصریح کرد: بهتر است مردم گوشت مورد نیاز خود را از مغازه‌های معتبر و آشنا خریداری کنند، زیرا مغازه‌های معتبر به کیفیت گوشتی که عرضه می‌کنند توجه بیشتری دارند و علاقه ندارند مشتری‌های خود را از دست بدهند.

ملکی در پایان گفت: گوشت شیشک(گوشت بره نر به سن ۶ ماه تا ۱ سال) یک شقه اش حدود ۹ تا ۱۰ کیلو می‌شود. همچنین گوشت گوسفند لیبل مشخص دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.