• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 3
4
با هدف تحقق شعار سال برگزار شد؛

دومین جلسه مشترک اصناف با معاون اول رئیس جمهور

  • کد خبر : 4188
  • 15 می 2024 - 15:09
دومین جلسه مشترک اصناف با معاون اول رئیس جمهور
روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور میزبان حمیدرضا رستگار رئیس، محمدرضا فرجی نایب رئیس اتاق اصناف تهران و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران، در این نشست که با هدف دستیابی به راهکارهای مقتضی درخصوص تحقق شعار سال برگزار شد روسای اتحادیه‌های صنفی تولیدکنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، فروشندگان لاستیک و روغن خودرو، خیاطان، تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف، بنکداران پارچه، سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون و ملامین، بنکداران مواد غذایی و بارفروشان حضور داشتند. همچنین دستیار ویژه رئیس اتاق اصناف در بازار بزرگ تهران نیز از دیگر حاضران در این جلسه بود.

در جلسه مزبور راهکارها و روندهای مورد نیاز جهت تحقق شعار سال و به تبع آن جهش و رشد تولید با مشارکت حداکثری فعالان صنفی ـ به عنوان نمایندگان بخش خصوصی ـ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین یافتن راهبردهای اساسی به منظور رفع مشکلات و موانع توسعه فعالیت‌های صنفی در حوزه‌های گوناگون تولیدی و توزیعی از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود. در همین راستا محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور دستوراتی را درخصوص بهبود شرایط کاری اصناف به مبادی ذیربط صادر کرد.

گفتنی است این سلسله جلسات به دستور معاون اول رئیس جمهور به صورت نوبه‌ای در خصوص مورد مورد اشاره برگزار شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.