• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل اخبار 1235اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد بازار طلا بدون التهاب و آرام است/ علت افزایش قیمت طلا و سکه اعلام شد برنامه‌ریزی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برای بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری کاهش چشمگیر تقاضا برای خرید نوشت افزار/ ما فعالان حوزه نوشت افزار شرایط سختی را سپری می‌کنیم واکنش بازار به واردات خودرو با کاهش قیمت تولید داخلی همراه خواهد بود/ خودروسازان قیمت و حجم عرضه خودرو به بازار را تعیین می‎کنند حذف ارز نیمایی بازار کاغذ را بهم ریخت/ گران‌فروشی موجودی انبارها

8
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران مطرح كرد:

حق خوری از صنف لوازم خانگی/ مشتری مداری تا ۲ بامداد

  • کد خبر : 3369
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
حق خوری از صنف لوازم خانگی/ مشتری مداری تا ۲ بامداد
اكبر پازوكی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران با انتقاد از فروشگاه‌های بزرگ فروش لوازم خانگی گفت: این فروشگاه‌ها تا ۲ صبح به مردم خدمات می‌دهد در حالی كه حقوق توزیع كننده و كسبه تضییع می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه حقوق مصرف کننده بر روی کاغذ نوشته می‌شود و از اصناف کمک و مشورت گرفته نمی‌شود، گفت: زمانی که قیمت کالا در گذشته تغییر می‌یافت، فقط کسبه را مقصر می‌دانستند؛ در حالی که سازمان حمایت لیست‌هایی با سه ستون در نظر گرفته و قیمت محصول در کارخانه، عمده فروشی و مصرف کننده را درج کرده بود که اگر از این لیست تخطی می‌کردیم، باید برخورد صورت می‌گرفت ولی وقتی این لیست را در اختیار نداریم، برچه مبنایی در قیمت بازار دخالت داشته و باید مقصر شناخته شویم؟!

وی افزود: اتحادیه لوازم خانگی در میان ۱۳۶ اتحایه دیگر ایزوی مشتری مداری گرفته است و اگر شکایتی به دست ما برسد، مشکلات مردم را حل و فصل می‌کنیم چراکه خود را همیشه به جای مردم و مصرف کننده می‌گذاریم. قانون هم بر روی کاغذ خوب است ولی باید آن را در حوزه اجرا سنجید.

پازوکی گفت: ما هم خود را جزئی از مردم می‌دانیم و در زمینه قیمت و… خود را به جای مصرف کننده گذاشته و سعی در حل مشکلات مردم در زمینه قیمت و… داریم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران ضمن معرفی سامانه ۱۲۴ و تعزیرات برای گزارش‌های مردمی گفت: در حال حاضر حقوق کسبه از طرف دولت ضایع شده است چون فروشگاه‌هایی در سطح شهر ایجاد شده که تا ۲ صبح باز هستند و در صداوسیما هم بارها تبلیغ کرده‌اند. در حالی که مغازه‌های فروش لوازم خانگی ساعت کاری کمتر و مشخصی دارند.

پازوکی بیان کرد: این فروشگاه‌ها تا ۲ صبح به مردم خدمات می‌دهند در حالی که حقوق توزیع کننده و کسبه تضییع می‌شود. از طرفی کالای لوازم خانگی در زمینه قیمت دستوری دو سه نوع می‌باشد؛ نخست کالای رسوبی است که اعم از یخچال و فریزر، کولر برقی و آبی و بخاری و… می‌باشد که در فصولی خاص فروخته می‌شود.

وی افزود: زمانی می‌توان به قیمت گذاری دستوری عمل کرد که قیمت مواد اولیه هم توسط دولت تعیین شده باشد در حالی که این قیمت باید شش ماه تا یک سال ثابت باشد تا قیمت کالا هم ثابت بماند.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.