• امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 0
9
نائب رئیس اتاق اصناف تهران:

اصناف و بازاریان در صف اول حمایت از مردم فلسطین هستند

  • کد خبر : 1262
  • 23 اکتبر 2023 - 11:42
اصناف و بازاریان در صف اول حمایت از مردم فلسطین هستند
جنایات رژیم کودک کش و اشغالگر قدس محکوم است و اقشار مردم ایران از جمله اصناف و بازاریان با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

احمد ابوالحسنی، نائب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف تهران با بیان این مطلب افزود: آنچه امروز در غزه رقم می خورد جنگ نظامیان نیست؛ بلکه جنایت نظامیان علیه مردم مظلوم و بی‎دفاع فلسطین و نسل کشی مسلمانان در سرزمین خودشان است.

جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب واقعیت رژیم غاصب را پیش از این برای جهانیان تبیین کرده و از چهره واقعی این جنایتکاران نقاب برداشته بودند، ادامه: آنها که در کشورهای اسلامی به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیست ها بودند امروز باید پاسخگوی خون کودکان و مردم مظلوم فلسطین باشند.

وی تاکید کرد: امروز بیش از همیشه حقانیت جمهوری اسلامی و مواضع رهبر معظم انقلاب در رابطه با اشغالگران قدس بر جهانیان اثبات شده است و آنانکه مواضع جمهوری اسلامی را تندروی می دانستند، شرمنده رفتار و کردار خود شده‎اند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه جامعه صنفی تهران و سراسر کشور منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند تا وارد میدان شوند، اظهارداشت: همانگونه که مردانه در برابر عراق و حامیان غربی‎اش ایستادیم، امروز هم منتطر صدور فرمان جهاد از سوی رهبرمان هستیم تا بار دیگر اثبات کنیم حق بر باطل پیروز است.

ابوالحسنی گفت: آنچه امروز از جنایت صهیونیست ها در غزه منتشر شده از جمله بمباران بیمارستان و قتل عام کودکان و مردم بی‎دفاع دل جهانیان را به درد آورده و حمایت و نجات مردم غزه بر همگان واجب است و آنها که با سکوت و بی‎تفاوتی از کنار این جنایت می‎گذرند باید به تاریخ پاسخ دهند.

جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس در پایان با یاد کردن از خون همرزمان شهیدش در هشت سال دفاع مقدس، تأکید کرد: مردم ایران و در صف اول ایشان؛ اصناف و بازاریان از مردم مظلوم فلسطسن حمایت کرده و انزجار خود را از رژیم کودک‎کش و اشغالگر اعلام می دارند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.