• امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 10 September - 2024
کل اخبار 1175اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت با اعلام قیمت جدید نان نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود آخرین مهلت برای برخورداری از بخشودگی جرائم مالیاتی نرخ جدید انواع نان در تهران اعلام شد فرش دستباف معاف از رفع تعهد ارزی شد

6
رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران:

تقاضا در بازار طلا خوب نیست/ پیش‌بینی هفته‎ای آرام برای بازار طلا

  • کد خبر : 4980
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
تقاضا در بازار طلا خوب نیست/ پیش‌بینی هفته‎ای آرام برای بازار طلا
نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنم که نوسانات قیمت طلا در بازار این هفته چشمگیر نباشد؛ چرا که شرایط بازار از نظر تقاضا خوب نیست.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در رابطه با پیش‌بینی بازار طلا طی هفته جاری گفت: از ابتدای هفته گذشته تا روز جمعه مجموعاً ۲۹ دلار کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم اما در بازارهای داخلی به دلیل نوسانات بازار ارز افزایش قیمت‌ها را داشتیم و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

​نادر بذرافشان افزود: سکه کامل طرح جدید نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت داشت. سکه طرح قدیم و نیم سکه ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۴۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. حباب سکه هم ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشت و به ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: در نخستین روز هفته جاری نیز افزایش ۱۱ دلاری انس جهانی طلا را داشتیم که بازارهای داخلی ما را نیز تحت تاثیر قرار داد و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۲ هزار تومان افزایش قیمت داشت. سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان افزایش داشته و سکه یک گرمی نیز بدون تغییر بود. حباب سکه نیز ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشت که آخرین رقم به ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

بذرافشان با بیان اینکه هفته گذشته بازار التهاب خاصی نداشت و تنها نوسانات بازار ارز باعث روند افزایشی شده بود، توضیح داد: بازار طلا و جواهر شرایط عادی خود را طی می‌کند و حتی به دلیل قرار گرفتن در ماه محرم رکود و نبود تقاضا تشدید شده است. با این حال نوسانات بازار ارز باعث افزایش قیمت‌ها شده اما این افزایش قیمت بسیار ناچیز است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم که نوسانات قیمت طلا در بازار این هفته چشمگیر نباشد چرا که شرایط بازار از نظر تقاضا خوب نیست. البته باید ببینیم که در روزهای آینده شرایط بازارهای جهانی، بازار ارز داخلی و خبرهای سیاسی و اقتصادی به کدام سو می‌رود.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: احتمال کاهش قیمت بسیار پایین است؛ اما ممکن است به تدریج نوسانات ۱ تا ۳ درصدی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.