• امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 24 November - 2024
کل اخبار 1421اخبار امروز : 1

اطلاعیه ها

اصناف عامل آلودگی تهران نیستند/ توقف مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ها، آلودگی را کاهش نمی‌دهد/ با تکرار خاموشی، فعالیت اصناف با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد همکاری سازمان امور مالیاتی با اتحادیه عطار و سقط فروشان جایِ قهوه در قهوه خانه است/ کافه عربی یکی از واحدهایِ صنفی ماست اتفاقات بزرگ در اقتصادِ اصناف کشور با کمک بانوان/ اتحادیه خرازی اولین «کانون بانوان صاحب جوازِ کسب» را افتتاح کرد مالکان، پیچِ سرقفلی را فشرده و صاحبان کسب و کار را به ستوه آورده اند/ شهرداری محل کسب این افراد را با بلوک سیمانی مسدود کرده گوشت را گران کردید مردم به سمت سوسیس و کالباس رفتند/ حالا شهروندان از خرید فرآورده های گوشتی هم محروم شده اند/ با وجود کیفیت، صادراتمان به افغانستان و عراق محدود شده! همکاری سازمان امور مالیاتی با اتحادیه عطار و سقط فروشان تسهیل دسترسی به لاستیک برای متقاضیان/ لزوم اتخاذ تدابیر ویژه از سوی دولت برای مقابله با واردات غیرقانونی لاستیک وزارت جهاد باید بازار سیب‎زمینی را مدیریت کند/ قیمت میوه‌های پاییز ۲۵ درصد افزایش یافت رکود مطلق معاملات بازارخودرو/ عدم توان مردم برای خرید خودرو

8
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران:

مشکلات حل نشده بارفروشان با شهرداری

  • کد خبر : 4033
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
مشکلات حل نشده بارفروشان با شهرداری
اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران اظهار داشته است که ما با مشکلات فراوانی در ارتباط با شهرداری روبرو هستیم. به دلیل اینکه شهرداری مالکیت بر بخش‌هایی از بازار را دارد، یک کوهی از مشکلات برای ما به وجود آمده است. این موضوع چالش‌های بسیاری را برای اعضای اتحادیه بارفروشان ایجاد کرده است.

صنف بارفروشان در سال جدید با چالش‌هایی از جنس مسائل تاریخی روبروست. این مسائل اصطلاحاتی هستند که اگرچه به نظر می‌رسد هزینه زیادی برای متصدیان این حوزه و مسئولان مربوطه ایجاد نمی‌کنند، اما به دلیل تعدد و پیچیدگی آن‌ها، باز کردن گره این مسائل بسیار زمان‌بر است. این مشکلات حتی به حدود سی سال پیش نیز برمی‌گردند به این دلیل که مسائلی که ما به آن اشاره می‌کنیم، به صورت ژرف و شامل جنبه‌های مختلف از جمله مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند.

به گفته اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان، مشکلات این صنف بسیار است؛ اما به چکیده‌ای از چالش‌هایی که در حال حاضر بیشتر به چشم خورده و ملموس‌تر از گذشته هستند، می‌پردازیم.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران، می گوید: مشکلاتی که با شهرداری داریم، زیاد هستند؛ کوهی از مشکلات به این دلیل که شهرداری مالک است، چالش‌های زیادی برای ما ایجادشده؛ از آن جمله است کلیه اسنادمان که قراربوده ظرف یک‌سال زده شود و الان بالغ بر ۲۸ سال است که می‌گذرد و شهرداری شاید ۲۰ درصد سندها را هم نزده به این دلیل که مکان برای خودش نبوده و متعلق به غیر بوده که به بارفروش‌ها واگذار کرده است.

مشکل دیگر صنف بارفروشان به بیان یاوری، این است که آن‌ها مصوبه‌ای با معاونت خدمات شهری داشته‌اند که قرار بوده بر اساس آن، اصلاح هندسی حجره‌ها و ساماندهی بی‌نظمی میدان صورت بگیرد و ضرب‌الاجلی برای آن در تاریخ پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ مشخص کرده بودند که تا الان یک خشت هم روی خشت نگذاشتند!

به گفته او: بحث آسفالت میدان مطرح است که نزدیک به ۳۰ سالی می‌شود و دریغ از یک روکش و ماشین‌های سبک و سنگین روی آن تردد می‌کنند؛ آسفالت فرسوده و چاله‌های وحشتناکی در آن درست شده و ماشین‌ها مرتب باید جلوبندی‌شان را عوض کنند.

به گفته رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران، مسئله دیگری که برای او و همکارانش چالش‌برانگیز شده، بحث پسماند است. یاوری می‌گوید: در حال حاضر ما دو جور عوارض پسماند می‌دهیم هم به منطقه ۱۹ هم به سازمان میادین و برای این چاره‌ای اندیشیده نشده؛ طوری‌که حتی کمیسیون ماده ۷ رای داده که شهرداری از یک محل باید از بارفروشان پسماند بگیرد و هنوز که هنوز است از دو محل از ما پسماند می‌گیرند!

وظیفه اصلی بارفروشان

بارفروشان عبارت است از افرادی که در فعالیت‌های خود به فروش و توزیع کالاها و محصولات می‌پردازند. آن‌ها معمولاً در صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی، الکترونیک، مواد غذایی و محصولات عمومی فعالیت می‌کنند.

بارفروشان از جمله لینک‌های مهم در زنجیره تأمین کالاها هستند و نقش مهمی در توزیع و فروش محصولات دارند. آن‌ها معمولاً از سوی تولیدکنندگان یا عرضه‌کنندگان اصلی محصولات، محصولات را تهیه کرده و سپس آن‌ها را به خرده‌فروشان، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا مشتریان نهایی عرضه می‌کنند.

بارفروشان به دلیل داشتن شبکه‌های توزیع گسترده و تجربه در زمینه فروش و بازاریابی، به تأمین و توزیع محصولات به مشتریان هدف کمک می‌کنند. آن‌ها معمولاً با توجه به نیازها و تقاضای بازار، محصولات را به صورت عمده خریداری کرده و سپس در بازار عمده‌فروشی و خرده‌فروشی به فروش می‌رسانند.

همچنین، بارفروشان ممکن است در تولید و بسته‌بندی محصولات نیز نقش داشته باشند. آن‌ها ممکن است محصولات را بسته‌بندی کرده و آماده عرضه به بازار کنند.

از دیگر ویژگی‌های بارفروشان، قدرت مذاکره و توانایی برقراری روابط تجاری با مشتریان و تأمین‌کنندگان است. آن‌ها معمولاً در تعیین قیمت، تخفیفات و شرایط فروش با تأمین‌کنندگان و مشتریان قرارداد می‌بندند.

به طور کلی، بارفروشان نقش مهمی در فرایند توزیع و فروش محصولات ایفا می‌کنند و برای تأمین نیازهای بازار و ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان اهمیت زیادی دارند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.