ادامه روند تولید با وجود دشواریهای تامین مواد اولیه/ ضرورت افزایش عرضه مواد اولیه در بازار
رکود بازارها در شرایط جنگی امری اجتنابناپذیر است/ تأمین مواد اولیه و نقدینگی چالش اعضای صنف
ضرورت بازنگری دستورالعملهای مقابله با آلودگی فعالیت اصناف
رشد بازار گوشی دست دوم؛ زنگ خطر برای صنف تلفن همراه/ گارانتی تلفن همراه؛ دغدغه مردم
نقش اصناف در حفظ تعادل بازار و رفع نگرانی مردم بی بدیل بوده است
محور اصلی اقتصاد کشور در کنار تولید، اصناف و بازاریان هستند/ ضرورت تداوم تعامل میان مسئولان و اصناف
قیمت جدید نان در تهران از 1 تیر اجرایی می شود/ نظارت بر نانوایی ها تشدید خواهد شد
آرامش و انضباط توزیع آرم طرح ترافیک در اتحادیه / ضرورت نوسازی ناوگان
علی بهرهمند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی وکافه قنادی گفت: با وجود افزایش قیمت شکر، اما واحدهای صنفی اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی، زولبیا و بامیه را با نرخ مصوب ۱۷۰ هزار تومان به ازای هر کیلو برای واحدهای درجه ۱ و ۱۴۰ هزار تومان در واحدهای درجه ۲ میفروشند.
رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از موافقت وزارت جهاد کشاورزی با عرضه کالاهای اساسی در سامانه بازارگاه بعد از ایام عید خبر داد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمتها در ایام عید و ماه رمضان عرضه کالا در حال حاضر بهصورت سنتی انجام خواهد شد.
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، هیچ ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر نداریم؛ اما برای طبخ آشکار غذا محدودیت داریم.
حسن فهمیده، رئیس اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران گفت: تنها برخی از رستورانهای دارای شرایط خاص فعالیت در ماه مبارک رمضان که دارای مجوز از اداره اماکن هستند میتوانند در طول روز با حفظ شئونات ماه رمضان فعالیت کنند و مابقی رستورانها بعد از افطار باید به فعالیتهای خود ادامه دهند.
علی بهرهمند، رئیس اتحادیه صنف قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در ایام ماه مبارک رمضان را در انواع درجه یک و درجه دو اغلام کرد.
رضا پاشابیگی داریانی، رئیس اتحادیه خواربارفروشان تهران اعلام کرد: تمامی کالاها و انواع خواربار به وفور در واحدهای صنفی موجود است. حتی کالاهایی مانند شکر که در چند ماه گذشته ملتهب بود نیز به آرامش و ثبات رسیده است.
رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت کالاها تا بعد از ماه رمضان داده نمیشود.