• امروز : شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 5 July - 2025
کل اخبار 1956اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

پدافند غیر عامل انباردارهای تهران فعال شد؛ تامین امنیت و حراست از سرمایه ملی/ رونما از بسیج اصناف، نیروی انتظامی و همکاران صنفی خود قدردانی کرد بازار اغذیه‌فروشان متعارف و امنیت برقرار است/ تولیدات داخل افزایش قیمت نداشتند/ با همکاری اتاق اصناف تهران قیمت نان را مدیریت می‌کنیم افزایش کاذب قیمت برنج ایرانی و حبوبات به زودی مرتفع می‌شود/ نرخ مصوبه جدید روغن اعلام و کمبود آن منتفی شد/ بازار روند عادی خود را سپری می‌کند بحران در صنعت طلا و جواهر کشور/ اصناف پای کار ایستادند؛ سازمان امور مالیاتی هم مراعات کند رستگار: مطالبات اصناف استیفا شود/ پزشکیان: دولت آمادگی دارد اختیارات لازم را به اتحادیه‌ها و اصناف، اعطا کند نشست مشترک اتاق اصناف و استاندار تهران در شرایط جنگی هم بازار را رها نکردیم/ ضرورت حمایت جدی از اصناف آسیب‌دیده کالاهای اساسی به‌وفور در بازار موجود است/ روغن به‌زودی انبوه توزیع می‌شود  مشکلی در تأمین میوه و سبزی نداریم/ با متخلفان برخورد می‌شود شرایط و نحوه بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد

2
اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، اولین همایشِ تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار را برگزار کرد:

به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ

  • کد خبر : 9066
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۴
به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| در ادامه سلسله نشست ها، همایش ها، جلسات و دوره های آموزشی که اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران به ریاست عبدالله اسفندیار، برگزار می کند، روز گذشته 29 اردیبهشت ماه 1404، سالن جلسات اتحادیه میزبان حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، اسماعیل کاظمی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران، نعمت الله کاکاوند، رئیس بسیج اصناف تهران، روسای اتحادیه های صنفی؛ اکبر صدقی، حمیدرضا فراهانی، مجید قاسمی و نیز جمع قابل توجهی از واحدهای صنفی و اهالی علاقه مند به پیشبرد اهداف صنف با بهره گیری از دیجیتال مارکتینگ بودند.

عبدالله اسفندیار، رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، در سخنانی ضمن اشاره به این مطلب که افراد حاضر در جلسه از دانش و بینش خاصی نسبت به نوآوری ها و بحث دیجیتال مارکتینگ برخوردارند، تصریح کرد که اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران با قدمت بالای ۱۰۰ سال و در میانه کشاکش های فراوان، سرانجام توانسته تا حدودی خود را از مشکلات برهاند.

به گفته اسفندیار، نگاه این صنف  و اتحادیه مربوطه همواره همراهی با پیشرفت علمی و تکنولوژی جهانی بوده تا با به روز رسانی به کسب و کار خود در اقتصاد جهانی رونق بخشیده و در این امر، همراهی با دیجیتال مارکتینگ، امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران همراهی با محافل علمی و بهره گیری از رهنودهای اساتید را مهم دانست و بر اهتمام اتحادیه در این مسیر تاکید کرد. گفتنی ست حضار این همایش بعد از سخنان رئیس اتاق اصناف تهران، شنوای آموزه های استاد مدعو؛ میلاد تاروردی بودند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=9066
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 145 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.