• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1035اخبار امروز : 5
5

جلسه رفع ابهامات سامانه جامع تجارت برگزار شد

  • کد خبر : 4142
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
جلسه رفع ابهامات سامانه جامع تجارت برگزار شد
جلسه رفع ابهامات سامانه جامع تجارت با حضور حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، معاون وزیر صمت، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران و همچنین جمعی از اعضاء و فعالان صنفی روز یکشنبه23 اردیبهشت 1403 در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برگزار شد.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در ارتباط با دلایل و نتایج برگزاری این جلسه بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات و چالش‎های پیش آمده برای صنف طلا و جواهر و پیرامون رفع سوالات و ابهامات فعالان این صنف در خصوص سامانه جامع تجارت و برخی موضوعات دیگر جلسه ای با حضور معاونت وزیر صمت برگزار شد تا این مسائل بررسی و تبادل نظر شده و تصمیماتی اتخاذ گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران متذکر شد: در این جلسه پس از بیان نکته نظرات و مطالبات فعالان صنف مقرر شد پیگیری های لازم از طریق اتاق اصناف تهران با مسئولان وزارت صمت و ارگان های ذیربط به صورت تخصصی تا رسیدن به نتیجه لازم انجام گردد.

رستگار تاکید کرد: بر این اساس اتاق اصناف تهران اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر نموده و موضوعات را به صورت قانونی و از مراکز ذیربط تا دستیابی به نتیجه مطلوب دنبال خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: مسلما اتاق اصناف تهران تمام تلاش خود را برای رفع ابهامات و برطرف کردن مشکلات موجود به کار خواهد گرفت؛ اما تحقق این مهم مستلزم همکاری فعالان صنف و ادامه روال عادی و همیشگی کسب و کار خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.