• امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
کل اخبار 987اخبار امروز : 0
12

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند

  • کد خبر : 36
  • 17 می 1402 - 0:00
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند
رئيس اتاق اصناف تهران به مناسبت گرامي‎داشت 17 مرداد روز خبرنگار ضمن تبريک اين روز به همه فعالان اين عرصه حساس گفت: خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه‌اند.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و ارزنده جهت پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته و شجاعی است که در راه آگاهی بخشی و تنویر اذهان عمومی به جامعه از جان مایه می گذارند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

وی ۱۷ مرداد ماه را یادآور مجاهدت ها و تلاشهای خستگیناپذیر خبرنگاران و نویسندگانی برشمرد و گفت: ۱۷مرداد ماه» هر ساله یادآور مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران و نویسندگانی است که در راه اعتلای جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

رستگار با اشاره به نقش و تاثیر رسانه های فعال در حوزه اطلاع رسانی وضعیت و چالش های پیش روی اصناف تاکید کرد: بی تردید کارکرد رسانه های تخصصی، خاصه فعالان رسانه ای حوزه اصناف در ارائه تصاویری دقیق و موشکافانه از مشکلات موجود در این حوزه و نظارت عمومی بر فرآیندها و روندهای موجود، بی بدیل و غیرقابل انکار است.

رئیس اتاق اصناف تهران در خاتمه تصریح کرد: رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامتگری نهراس» از همین روست که بر خود فریضه می دانم تا ژرف ترین و بزرگترین مراتب تقدیر و سپاس خود را از کلیه فعالان این عرصه به ویژه همکاران رسانه های عمومی در تعامل و ارتباط تنگاتنگ با اتاق اصناف تهران ابراز دارم.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=36

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.