• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل اخبار 1252اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

مراجع بالادستی به جای رعایت حال صنوف به آن ها اخطار می دهند!/ هشدار در خصوص تعطیلی گسترده واحدهای صنفی و بیکاری نیروهای انسانی/ فقط خدا می تواند به مردم و اصناف کمک کند مسئولان مشغول رسیدگی به فروشگاه های زنجیره ای هستند/ خواربارفروشان نگذاشته اند آب در دلِ مردم تکان بخورد آیین بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصرالله چرا از سرای ایرانی ناراحتیم؟/ نظارت فقط بر کاسبانِ ما در۲۰ متر فضا نیست؛ به سراهای ۲۰ هکتاری ایرانی هم بپردازید! اتفاقات ناخوشایندی از سوی وزراتخانه در حال رخ دادن است/ به اتحادیه ما در رابطه با کسر ضرایب مالیاتی بی توجهی می شود/ بسیاری از واحدهای چوب و تخته از تهران خارج شده اند ناکارآمدی سازمان‌های حقوق بشری در اشاعه صلح/ مسلمین جهان، موضع محکم‌تری نسبت به این رژیم سفاک اتخاذ کنند شهادتِ سید مقاومت تصویری دوباره از ددمنشیِ رژیم مجعول و غاصب فلسطین اشغالی است دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد شرایط جدید فروش طلا اعلام شد/ الزام احراز هویت خریدار، رؤیت اصل و بایگانی تصویر کارت ملی تکالیف مؤدیان در مورد اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده تابستان ۱۴۰۳ یک بام و دو هوا در حوزه متولیان صنعت چاپ/ افزایش قیمت مواد اولیه نشر کتاب و نشریات را در منگنه قرار داد رکود و کسادی بازار میوه/ صدور فاکتور الکترونیکی موجب شفافیت بازار می‎شود

11
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران:

رکود ۹۰ درصدی در بازار لوازم خانگی/ بانک ها از سراها حمایت می کنند و نظارتی نیست

  • کد خبر : 3564
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
رکود ۹۰ درصدی در بازار لوازم خانگی/ بانک ها از سراها حمایت می کنند و نظارتی نیست
اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران درخصوص میزان فروش فروشندگان لوازم خانگی گفت: میزان فروش لوازم خانگی در سال جاری با رکود 90 درصدی نسبت به سال قبل مواجه شد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: میزان فروش لوازم خانگی در سال جاری با رکود ۹۰ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شد

وی در پاسخ به دلایل کاهش فروش ۹۰ درصدی لوازم خانگی گفت: قیمت کالا، فروش قسطی لوازم خانگی و دخالت بانک ها در امر فروش کالا از عوامل کاهش ۹۰ درصدی فروش لوازم خانگی در سال جاری است.

مردم قدرت خرید ندارند

رئیس اتحادیه صنف لوزم خانگی تهران درخصوص سراهای لوازم خانگی و فروش اینترنتی گفت: همه این فروش ها به قسطی فروشی ارتباط دارد و اگر قسطی فروشی نباشد، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. چون مردم قدرت خرید ندارند، شاهد این اتفاقات هستیم.

پازوکی در پاسخ به این سوال که آیا گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌ های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران مبنی بر اینکه «با وجود اینکه خرید از سراها گرانتر تمام می‌ شود، به دلیل این که مردم نقدینگی ندارند و به کالا هم احتیاج دارند، مجبور هستند به این روش خرید کنند.» را تایید می کنید؟ گفت: من راجع به گرانتر رسیدن و نرسیدن یک کالا به دست مردم فقط می توانم این پرسش را مطرح کنم که دستگاه های نظارتی که به یک فروشگاه نظارت می کنند، چرا نظارتی بر سراها ندارند و آماری نمی دهند؟

وی در پاسخ به تاثیر ممنوعیت واردات لوازم خانگی در بازار لوازم خانگی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان با تمام تلاش تولید می کنند و از نظر کیفیت مشکلی نداریم. مهم سلیقه مردم است و باید سلیقه مردم را رعایت کنیم و نه فقط به کیفیت بپردازیم.

پازوکی در پاسخ به این سوال که پشتوانه مالی سراها چه کسانی هستند و از کجا سرمایه خود را تامین می کنند که می توانند با شرایط ویژه لوازم خانگی را اقساطی به دست مردم برسانند و حتی هدایایی هم به طور رایگان هدیه دهند؟ گفت: فقط بانک ها. زیرا هیچ کس نمی تواند به غیر از بانک ها چنین سرمایه ای را وارد صنعت لوازم خانگی کند.

 

.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.