• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1035اخبار امروز : 5
12
رئیس کارگروه تخصصی طلا و جواهر و رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، سکه و نقره تهران مطرح کرد:

درخواست ابطال به جای اصلاح سامانه جامع تجارت

  • کد خبر : 3256
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
درخواست ابطال به جای اصلاح سامانه جامع تجارت
نادر بذرافشان، رئیس کارگروه طلا و جواهر و رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، سکه و نقره تهران گفت: زمانی صحبت بر اصلاح سامانه جامع تجارت بود اکنون شرایط سامانه به گونه ای است که امکان اجرای آن در صنف طلا وجود ندارد و مسئولان باید نسبت به ابطال این سامانه اقدام و از اجرا در صنعت طلا جلوگیری کنند.

رئیس کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه تصریح کرد: در صورتی که ابطال سامانه جامع تجارت انجام نشود  مشکلات بدی نسبت به فرار سرمایه و فرار مالیاتی رخ خواهد داد و صنف طلا و جواهر ضربه ای که در مالیات بر ارزش افزوده خورده است دوباره تکرار خواهد شد و شرایط بحرانی به وجود می آید.

وی با بیان اینکه اتحادیه طلا و جواهر تهران در حمایت از صنف طلا دفاعیه کامل داشته است و همواره با مستندات از صنعت خود دفاع کرده و در این راستا کوتاهی نداشته و با قدرت نسبت به روبه رویی با مشکلات و پیگیری حقوق حقه اقدام نموده و در مورد  تعدد سامانه ها و مخصوصا سامانه جامع تجارت پیگیری های قانونی انجام داده است و اکنون با همکاری و همفکری برای ابطال سامانه جامع تجارت در تلاش است.

بذرافشان تاکید کرد: امکان اجرای سامانه جامع تجارت در صنف طلا وجود ندارد و مسئولان باید نسبت به ابطال این سامانه اقدام و از اجرا در صنعت طلا جلوگیری کنند.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، سکه و نقره تهران با بیان اینکه  اگر برای تولیدکنندگان شرایط و عرصه تنگ شود سرمایه خود را در سمت بازار های دیگر سرمایه گذاری می برند و این صنعت دچار بحران خواهد شد بیان داشت: در حال حاضر صنف طلا در شرایط خوبی نیست و اغلب سرمایه های صنف و صنعت  به کشور های ترکیه و همجوار می رود و باید مسئولین نسبت به ابطال این سامانه اقدام و به صنعت نگاه کارشناسانه و دلسوزانه داشته باشند تا دچار آسیب شدید نشود.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.