• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
کل اخبار 982اخبار امروز : 0
7
نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران خبر داد:

عقد تفاهم‌نامه میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و اتاق بازرگانی ایران و آلمان

  • کد خبر : 3156
  • 12 فوریه 2024 - 13:23
عقد تفاهم‌نامه میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و اتاق بازرگانی ایران و آلمان
احمد ابوالحسنی، نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از عقد تفاهم‌نامه میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و اتاق بازرگانی ایران و آلمان خبر داد.

اتحادیه چاپخانه‌داران که امسال برای نخستین بار در تاریخ این تشکل دست به برگزاری تور نمایشگاهی دروپا زده بود از عقد تفاهم‌نامه‌ای با اتاق بازرگانی ایران و آلمان خبر داد.

نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران درباره عقد تفاهم‌نامه میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و اتاق بازرگانی ایران و آلمان توضیح داد: هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران پیرو تلاش‌های خود برای ارتقای صنف چاپ، امسال تصمیم به برگزاری تور تخصصی نمایشگاه چاپ دروپا گرفت. بنابراین تصمیم بر این شد که با یک آژانس مسافرتی معتبر و باسابقه در این حوزه مشارکت کنیم چرا که اخذ ویزا و موفقیت حداکثری در برگزاری این رویداد برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی در همین رابطه افزود: ما باید به هر دری می‌زدیم تا در این اوضاع مه‌آلود سیاست بین‌المللی بتوانیم برای گروه بازدیدکنندگان خود ویزا بگیریم؛ از همین رو با اتاق بازرگانی ایران و آلمان وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه بعد از بیان مسائل با استقبال این نهاد روبرو شدیم.

ابوالحسنی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بنا است که ما در کسوت اتحادیه چاپخانه‌داران اسامی افراد ثبت‌نام کرده از سراسر کشور را در تور نمایشگاهی دروپا ۲۰۲۴ را طی یک لیست به اتاق بازرگانی ایران و آلمان اعلام کنیم تا با تأیید آن‌ها و معرفی این دوستان در قالب یک هیئت تجاری به سفارت آلمان، راه برای اخذ ویزا و شرکت در نمایشگاه چاپ دروپا هموار شود.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در پایان تاکید کرد: ما در ابتدا قرار بود متقاضیان ثبت‌نام کرده را در دو وهله برای مصاحبه با سفارت بفرستیم اما با توجه به تفاهم‌نامه اخیر مجبور هستیم که یک لیست نهایی را به این تشکل تسلیم کنیم تا سفارت بر اساس آن برای اعطای ویزا اقدام کند، از همین رو و با توجه به ملی بودن این اقدام از سایر دوستان در سراسر کشور که قصد بازدید از بزرگترین رویداد چاپی دنیا و مهد چاپ جهان را دارند، درخواست می‌کنم که نهایتاً تا پایان روز کاری شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری با نهایی کردن ثبت‌نام خود به این لیست بپیوندند تا شانس حضور در این رویداد مهم را به حداکثر برسانند.

متقاضیان ثبت نام در تور نمایشگاهی دروپا ۲۰۲۴ که در تاریخ ۸ الی ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۸ می الی ۷ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد می‌توانند در تماس با شماره‌های ذیل اطلاعات بیشتر کسب کرده و به‌منظور ثبت‌نام هماهنگی‌های لازم را صورت دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.