• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 876اخبار امروز : 3
9
در چهارمین بازدید دوره‌ای از اتحادیه‌های صنفی تهران؛

رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران دیدار کرد

  • کد خبر : 1775
  • 29 نوامبر 2023 - 14:06
رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران دیدار کرد
صبح امروز، چهارشنبه هشتم آذر‌ماه ۱۴۰۲ حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران، همراه با علیرضا سلمانی دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران با حضور در محل اتحادیه‌ صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران با اکبر صدقی رئیس و اعضای هیات مدیره این اتحادیه دیدار و از کم و کیف اقدامات و آخرین وضعیت مسائل و مشکلات اتحادیه مطلع شد.

 

رستگار در این دیدار ضمن تشریح اقدامات لازم و ضروری اتحادیه‌های صنفی، به ارائه نقطه‌نظرات و راهبردهای توسعه‌ای در این اتحادیه پرداخت. توجه ویژه نسبت به قدمت فعالیت این اتحادیه، بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان و اساتید اعضای اتحادیه، اهتمام نسبت به جذب واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، نوین‌سازی و تقویت فرآیندهای اجرایی اتحادیه، تقویت رسته‌های متعلقه و توسعه راهبردی و برنامه‌محور در اتحادیه و… از جمله موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف تهران بر آن‌ها تأکید داشت. همچنین اعلام آمادگی اتاق اصناف تهران جهت انجام امور به صورت عادلانه و تأکید ویژه بر رویکرد یکسان اتاق اصناف تهران نسبت به کلیه اتحادیه‌های صنفی و… از موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف تهران نسبت به آن‌ها تصریح کرد.

حمیدرضا رستگار همچنین در این نشست بر همراهی و مساعدت همه‌جانبه اتاق اصناف تهران از اتحادیه‌های تابعه به عنوان ارکان اصلی اتاق اصناف تهران تأکید داشته و تنها راه بهبود وضعیت اصناف پایتخت را در گرو هم‌افزایی و تجمیع ظرفیت‌های موجود در ساختارهای صنفی تهران دانست.

در بخش دیگری از این نشست، اکبر صدقی رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران نیز به بیان وضعیت، مشکلات و معضلات فراروی این صنف پرداختند. موضوعاتی نظیر لزوم توجه به رسته‌های این اتحادیه صنفی، یافتن راهکاری به منظور ممانعت و جلوگیری از قاچاق کالاها در حوزه این اتحادیه، رایزنی به منظور ارائه معافیت‌های بیمه‌ای در کارگاه‌ها و… از جمله مسائلی بود که از سوی رئیس و هیات مدیره اتحادیه صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران مطرح شد.

در پایان رئیس اتاق اصناف تهران به بازدید از بخش‌های مختلف اتحادیه پرداخته و ضمن گفت‌وگو با پرسنل اتحادیه از نزدیک با روندهای اجرایی و عملیاتی فعالیت های اتحادیه صنف خیاطان زنانه و مردانه تهران آشنا شد. در جریان این دیدار رئیس اتاق اصناف تهران با حضور در محل کلاس آموزش برشکاری اتحادیه با اسماعیل نصیری استاد پیشکسوت و نام‌آشنای صنف خیاطان دیدار و از کم و کیف برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع شد.

گفتنی است با هدف برقراری ارتباط و تعامل تنگاتنگ میان اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی و تبیین مسائل و موضوعات تخصصی هر یک از این اتحادیه‌ها، بازدیدهای دوره‌ای رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه‌های صنفی به صورت منظم و هفتگی به انجام خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.