• امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 0
8
با حضور رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف تهران؛

نشست اتاق اصناف تهران با امناء و معتمدین بخش‌های مختلف بازار تهران برگزار شد

  • کد خبر : 1772
  • 29 نوامبر 2023 - 13:44
نشست اتاق اصناف تهران با امناء و معتمدین بخش‌های مختلف بازار تهران برگزار شد
عصر روز سه‌شنبه 7 آذرماه 1402 سالن اجلاس اتاق اصناف تهران میزبان نمایندگان هیات امناء بخش‌های مختلف بازار بزرگ تهران بود. در این نشست که با حضور حمیدرضا رستگار رئیس، احمد ابوالحسنی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران و همچنین محمد توکلی مشاور و دستیار رییس اتاق اصناف تهران در بازار برگزار شد، اهم موضوعات و مسائل فعالان صنفی بازار بزرگ تهران مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه مذکور که نخستین نشست در این سطح میان اتاق اصناف و جمع کثیری از امناء و معتمدین بازار بزرگ تهران بود، نمایندگان حوزه بازار حاضر در نشست به بیان دیدگاه‌ها و طرح مشکلات و مسائل مبتلابه در این محل پرداختند. عمده مشکلات مطرح شده در حوزه‌هایی نظیر مباحث مالیاتی، زیست در بازار، بساط‌گستری، امنیت کسبه و خریداران و… بود.

در این جلسه حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران بر ضرورت و لزوم تصمیم‌گیری درخصوص بازار در درون آن و با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فعالان صنفی بازار در ابعاد مختلف تأکید کرده و به اهتمام اتاق اصناف تهران در ساماندهی، سازماندهی و توسعه زیرساخت‌های موجود در بازار بزرگ تهران به عنوان یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد تهران و ایران اشاره کرد.

در پایان مقرر شد این نشست و سلسله جلسات تخصصی در حوزه‌های مختلف بازار بزرگ تهران در دستور کار اتاق اصناف تهران قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.