• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1033اخبار امروز : 3
16
با حضور رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

نشست بررسی معضلات صنف ابزارفروشان تهران به عنوان تأمین‌کنندگان صنعت و تولید

  • کد خبر : 1495
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
نشست بررسی معضلات صنف ابزارفروشان تهران به عنوان تأمین‌کنندگان صنعت و تولید
صبح امروز، شنبه 20 آبان ماه 1402 اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران میزبان حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران و عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود.

صبح امروز، شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران میزبان حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران و عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود.

در این نشست که با هدف بررسی معضلات و مشکلات اعضای اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران به عنوان تأمین‌کنندگان اصلی صنعت و بازوی تولید به دعوت مهدی باقرپور رئیس این اتحادیه صورت گرفته بود، موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه مذکور اعضای هیات مدیره اتحادیه و جمعی از خبرگان صنفی حوزه ابزار نیز حضور داشتند. رستگار و تالارپشتی در این نشست بر ضرورت رفع مشکلات و موانع توسعه فعالیت واحدهای صنفی ابزارفروش تأکید کرده و رفع این موانع را در راستای ارتقاء سطح تولید و برون‌رفت واحدهای صنعتی ـ صنفی از گلوگاه‌های ابتدایی و مقدماتی این حوزه عنوان کردند.

همچنین مقرر شد موضوعات به صورت تفکیکی در اختیار اتاق اصناف تهران و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا از طریق راهبردهای بالادستی، موانع توسعه فعالیت‌های صنف ابزارفروشان به حداقل برسد.

در این نشست همچنین لوح تقدیری که با ابتکار اتحادیه طراحی و به نام نشان «ابوالقاسم نوروز» ـ نخستین رئیس اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران ـ نام‌گذاری شده بود، توسط حمیدرضا رستگار، عزت‌الله اکبری تالارپشتی و مهدی باقرپور به مرتضی ایژکی‌پور ـ پیشکسوت صنف ابزارفروشان ـ تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.