• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

11
رئیس اتحادیه خیاطان تهران در همایش روز ملی خیاط:

پوشاک ایرانی به ۷ کشور دنیا صادر می شود/ تولیدات پوشاک ایرانی نیازمند برندسازی است

  • کد خبر : 2113
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
پوشاک ایرانی به ۷ کشور دنیا صادر می شود/ تولیدات پوشاک ایرانی نیازمند برندسازی است
اکبر صدقی، رئیس اتحادیه خیاطان تهران با تاکید بر لزوم برندینگ در صنعت پوشاک ایران گفت: پوشاک ایرانی به کشور های روسیه، ترکیه، سوریه، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و امارات صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه خیاطان تهران در مراسم گرامی‎داشت روز ملی خیاط که با حضور رئیس اتاق اصناف تهران، روسای اتحادیه های صنفی و تعدادی از پیشکسوتان و فعالان این حوزه برگزار شد اظهار داشت: ۳۵۰۰ نفر فقط در شهر تهران عضو فعال اتحادیه خیاطان هستند و هر کدام نیز تعدادی نیروی کار دارد.

وی افزود: با تامین مناسب مواد اولیه تولید در دولت سیزدهم اکنون می‌توان گفت، اعضای اتحادیه ما به ۹۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه خیاطان تهران ادامه داد: با تداوم تامین مواداولیه تولید، کاهش مالیات، اختصاص وام‌های کم‌بهره و کاهش سهم حق بیمه برای کارفرما برای کارگاه های بالای پنج نفر از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد، تولید کنندگان این بخش می‌توانند قیمت تمام شده خود را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: با افزایش کیفیت تولید پوشاک ایرانی واردات و قاچاق این کالا از ترکیه کاهش یافته است و حتی پوشاک تولیدی ایران به ترکیه صادر می‌شود.

صادرات پوشاک تولیدی ایران از ترکیه به کشورمان

صدقی با بیان اینکه تولیدات پوشاک ایرانی نیازمند ایجاد برند سازی است، گفت: پوشاکی که از ایران به ترکیه می‌رود دوباره با مارک ترکیه به ایران بر می گردد زیرا ما کمتر برای برندینگ اقدام کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: با این وجود پوشاک ایرانی به کشور های روسیه، ترکیه، سوریه، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و امارات صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=2113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.