• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1298اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

با توان و آبروی صنوف شادآباد را دوباره می سازیم/ فوریت تشکیل کارگروه اتاق اصناف تهران متشکل از روسای اتحادیه ها و نمایندگان بازار شادآباد پشت بام خوابی را تکذیب می کنم/ قشر آسیب پذیر از رده تامین خانه خارج شده/ اجاره نشینی اتباع در شمار بالا و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها مورد تائید ما نیست نوع ادبیاتِ شما توهین آمیز و سامانه تان متخلف است/ آقایان فکر می کنند تنها کار اتحادیه ها، دریافت حق عضویت است!/ لطفا بگویید پول هایی که می گیرید، دقیقا کجا خرج می شود؟ تا انتها با شما هستیم آیا مقصران واقعی محاکمه خواهند شد؟!/ وقتی رویه نظارت را از دست اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف خارج می کنند شبهات سامانه نوین اصناف باید رفع شوند حضور میدانی روسای اتحادیه های صنفی تهران در بازار سوخته شادآباد محمدصادق مفتح، جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی شد فصل تلخکامی قنادان و کاهش تقاضای شهروندان علیرغم میل به شیرینی بازارِ جوراب و کشباف های زمستانه داغ می شود؟ به زودی با کمبود جدیِ نیروی کار مواجه خواهیم شد رونقِ کار قاچاقچی ها در ورود ممنوعِ کالاهای محوری خرازانِ شهر دستور پزشکیان برای اخذ مالیات با بررسی تراکنش‌‎های بانکی صدور مجوز فروش کتاب به کیوسک‌ مطبوعات نگران‌کننده است/ رقیب جدید کتابفروشی‌ها مدت زمان خانه‌دار شدن به ۷۰ تا ۸۰ سال رسیده است/ اتفاق خاصی در انتظار بازار مسکن نیست تک نرخی شدن ارز به ثبات بازار کاغذ کمک می‌کند/ با واردات مناسب هیچ کمبودی نداریم

18
محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت تهران عنوان کرد:

فروش بیشترموتور سیکلت به دنبال کاهش قیمت و فروش اقساطی آن

  • کد خبر : 890
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
فروش بیشترموتور سیکلت به دنبال کاهش قیمت و فروش اقساطی آن
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت با کاهش قیمت و فروش اقساطی موتور سیکلت توسط کارخانه های تولیدی، مردم به خرید این وسیله نقلیه روی آورده‌اند. استفاده از دوچرخه، همگانی‌تر شده و این باعث فروش بیشتر دوچرخه شده است. تامین قطعات یدکی، چالش اصلی کارخانه‌های تولید موتورسیکلت است.

 

 

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت با کاهش قیمت و فروش اقساطی موتور سیکلت توسط کارخانه های تولیدی، مردم به خرید این وسیله نقلیه روی آورده‌اند. استفاده از دوچرخه، همگانی‌تر شده و این باعث فروش بیشتر دوچرخه شده است. تامین قطعات یدکی، چالش اصلی کارخانه‌های تولید موتورسیکلت است.

محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف تهران وضعیت کسب وکار این صنف در نیمه اول سال ۱۴۰۲ را اینگونه توصیف کرد: در بحث فروش موتور سیکلت با توجه به اینکه فصول گرم سال تا اواسط پاییز زمان مناسب استفاده از موتورسیکلت است نسبتا وضعیت بازار خوب است. امسال کارخانه‌های تولیدی مقداری قیمت موتور را کاهش دادند و شرایط فروش اقساطی را برای خریداران قرار دادند و همچنین ترافیک شدید تهران باعث شده که مردم به خرید موتور سیکلت تمایل بیشتری داشته باشند.

وی افزود: فروش دوچرخه زمانی فقط به خرید تابستانی برای دانش آموزان محدود می‌شد. اما الان خوشبختانه استفاده از دوچرخه همگانی‌تر شده و در تمام رده سنی افراد بیشتری به خرید دوچرخه روی آورده‌اند.

خادم منصوری سپس به بیان چالش‌ها و مشکلات صنف متبوع خود پرداخت: یکی از مشکلات اساسی که در صنف ما و حتی صنوف دیگر دیده می‌شود تصمیم‌های غیرکارشناسانه‌ای است که گرفته می‌شود. گاه در رده‌های مختلف یا ارگان‌های نظارتی یا مدیریتی بدون مشورت با اهل فن یا متخصصین آن شغل تصمیماتی اخذ و اجرا می‌شود که برای اصناف مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌کند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات در صنعت مونتاژ موتور سیکلت تامین قطعات و مواد اولیه است که اکثرا وارداتی هستند. کارخانه‌ای که چند صد نفر پرسنل دارد اگر نتواند به موقع قطعات یدکی مورد نیاز خود را تامین کند خط تولید آن تعطیل می‌شود و با مشکلاتی جدی روبه‌رو خواهد شد. در حال حاضر صنعت تولید موتور سیکلت و دوچرخه در کشور رشد کرده و دوران خوبی را می‌گذراند و مردم هم به خرید این وسیله نقلیه روی آورده‌اند.

او در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین وسیله نقلیه در تهران موتور سیکلت است. فقط استفاده بهینه از آن نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش دارد، که در حیطه شغلی ما نیست. پلیس راهور و رسانه‌ها باید استفاده از کلاه ایمنی و استفاده صحیح موتور سیکلت را فرهنگ‌سازی کنند تا خدای ناکرده خطری جدی موتورسواران عزیز را تهدید نکند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.