• امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
کل اخبار 1186اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت کاهش اختلافات و کلاهبرداری‌ها با ثبت معاملات اموال غیرمنقول در سامانه کاتب ۵۱ درصد از سهام شرکت‌های خودروساز داخلی در اختیار آقازاده‎هاست!/ ثبت نام های خودرو جز سرگرمی، نتیجه‌ای به همراه ندارد سهم صنعت چاپ در ارزش‌افزوده صادراتی کشور بسیار بالاتر از صادرات مستقیم آن است نان سنگک در این مقطع افزایش قیمت ندارد

3
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه های بین المللی اتحادیه های تهران:

نمایشگاه ها ویترین توانمندی تولیدکنندگان

  • کد خبر : 5370
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
نمایشگاه ها ویترین توانمندی تولیدکنندگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه های بین المللی اتحایه های تهر ان در حوزه نوشیدنی، چای و قهوه همچنین کیف و کفش و چرم، با تاکید بر این که توانمندی های حوزه چای و قهوه به نمایش گذاشته شد، تاکید کرد که ما می توانیم از قابلیتی که وجود دارد به نحو احسنت استفاده کرده تا هم صنعتمان را در این خصوص حمایت کنیم و هم از آورده های این صنعت برای رشد اقتصادی کمک بگیریم. او در حوزه کیف و کفش و چرم هم توضیح داد که ما بهترین تولیدات و توانایی صادارت را داریم؛ تنها باید بازاریابی شده و از تولیدکننده ها حمایت کنیم.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی «نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته» همین طور یازدهمین نمایشگاه بین المللی «کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته» صبح امروز ۲۹ مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، افتتاح شد.

رئیس اتاق اصناف تهران ابتدا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته» سپس در نمایشگاه «کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته» حاضر شده و با هیات همراه خود اعم از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و روسای اتحادیه های صنوف پایتخت از غرفه ها بازدید به عمل آورد.

رستگار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، ابتدا در خصوص نمایشگاه «نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته» تشریح کرد که «در خصوص چای و قوه رویداد و اتفاق خوبی رقم خورد؛ توانمندی های این حوزه به نمایش گذاشته و مشخص شد که قابلیت ارائه خدمات مربوط به این صنعت در کشور وجود دارد.»

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه امکان صادرات در این صنعت برای کشور ما وجود دارد، این امر را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست که تمامی مسئولان مرتبط با حوزه اقتصاد، کسب و کار و صادرات کمک کنند این صنف و افرادی که در این حوزه فعال هستند، بتوانند موفق عمل کرده و در حوزه کاری خود به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنند.

به گفته رستگار: این نمایش، اتفاق مبارکی بود؛ ما می توانیم از این قابلیتی که وجود دارد به نحو احسنت استفاده کرده تا هم صنعتمان را در این خصوص حمایت کنیم و هم از آورده های این صنعت برای رشد اقتصادی کمک بگیریم.

رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته هم با اشاره به برگزاری همه ساله این نمایشگاه، بر این نکته تاکید کرد که یکی از صنایع مهم ما که سالیان سال در خصوص آن تجربه وجود دارد، بحث کیف و کفش است.

رستگار با اشاره به تولید، کیفیت خدمات و قابلیت صادرات در این حوزه، این را یک واقعیت دانست که «ما بهترین تولیدات را داریم؛ تنها باید بازاریابی شده و از تولیدکننده ها حمایت کنیم.»

او اظهار امیدواری کرد که  بتوانیم بازار صادراتمان را راه اندازی و تقویت کنیم تا این صنف پویایی خود را حفظ کند.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5370
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 88 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.