• امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 20 May - 2025
کل اخبار 1860اخبار امروز : 4

اطلاعیه ها

به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ یاد شهدای خدمت در اجلاسِ موثرترین ارکان اقتصادی جامعه/ جایگاه واقعی اصناف از نگاهِ رئیس اتاق تهران/ فرماندهی پایگاه بسیج اتاق اصناف تهران منصوب شد زمینه های همکاری اصناف با ویتنام بررسی شد/ شناسایی ظرفیت های صنوف و برنامه ریزی برای ارتباطات اثربخش قطعیِ سامانه ایرانیان اصناف، هزینه های سرباری برای واحدهای صنفیِ پایتخت تراشید/ عدم تمدیدِ جواز یعنی اجازه بهره برداریِ سوخت نداشته و باید با قیمت آزاد تهیه کنی برخی مالکین هیچ گونه برگه یا سندی مبنی بر پرداخت در اختیار مستاجرین قرار نمی دهند/۹۰ درصد واحدهای خشکبار بازار به صورت مالک و مستاجر سرقفلی اداره می شوند شرط متاهل بودن برای کار؛ شرط کار برای تاهل!/ جلسه ای ۳۷۰ هزار تومان خیلی رقم بالایی ست؟/ موازی کاری بنگاه های دولتی ادامه دارد و طرح اصلاحیِ اتحادیه روی میز است همایشِ«تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار»/ اسفندیار: همسو با تغییرات روز دنیا و در راستای بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء واحدهای صنفی خود گام برمی داریم برنج پاکستانی در کیسه های طارم و هاشمی!/ کالای وارداتیِ صددرصد رانتی با ارز ترجیحی/ فوریتِ تک نرخی شدن کالا، برداشتن محدودیت واردات و رفع انحصار آن فلافلی های فوق لیسانسه و مردمی که وسعشان فقط به غذاهای ضعیف می رسد/ چه کسی مسئول قربانیانِ صدور جوازهای سامانه نوین اصناف است؟ خیزِ بلند صنف خرازی در توسعه کسب و کار با بهره گیری از هوش مصنوعی/ تجهیز اعضاء به ابزارهای نوین تخصیص ارز به شرکت های محدود یعنی غلبه رانت و انحصارگرایی بر رقابت سالم، اشتغال و کارآفرینی شرایط معافیت مشاغل از صدور صورت‌حساب الکترونیکی اعلام شد روند کاهشی قیمت حبوبات در بازار/ قیمت لوبیا چیتی به ۲۴۵ هزارتومان رسید مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

0
اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، اولین همایشِ تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار را برگزار کرد:

به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ

  • کد خبر : 9066
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۴
به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| در ادامه سلسله نشست ها، همایش ها، جلسات و دوره های آموزشی که اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران به ریاست عبدالله اسفندیار، برگزار می کند، روز گذشته 29 اردیبهشت ماه 1404، سالن جلسات اتحادیه میزبان حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، اسماعیل کاظمی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران، نعمت الله کاکاوند، رئیس بسیج اصناف تهران، روسای اتحادیه های صنفی؛ اکبر صدقی، حمیدرضا فراهانی، مجید قاسمی و نیز جمع قابل توجهی از واحدهای صنفی و اهالی علاقه مند به پیشبرد اهداف صنف با بهره گیری از دیجیتال مارکتینگ بودند.

عبدالله اسفندیار، رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، در سخنانی ضمن اشاره به این مطلب که افراد حاضر در جلسه از دانش و بینش خاصی نسبت به نوآوری ها و بحث دیجیتال مارکتینگ برخوردارند، تصریح کرد که اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران با قدمت بالای ۱۰۰ سال و در میانه کشاکش های فراوان، سرانجام توانسته تا حدودی خود را از مشکلات برهاند.

به گفته اسفندیار، نگاه این صنف  و اتحادیه مربوطه همواره همراهی با پیشرفت علمی و تکنولوژی جهانی بوده تا با به روز رسانی به کسب و کار خود در اقتصاد جهانی رونق بخشیده و در این امر، همراهی با دیجیتال مارکتینگ، امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران همراهی با محافل علمی و بهره گیری از رهنودهای اساتید را مهم دانست و بر اهتمام اتحادیه در این مسیر تاکید کرد. گفتنی ست حضار این همایش بعد از سخنان رئیس اتاق اصناف تهران، شنوای آموزه های استاد مدعو؛ میلاد تاروردی بودند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=9066
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 9 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.