• امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
کل اخبار 1199اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

گرامیداشتِ یک صنف چندهزارساله با بالاترین میزان اشتغال زایی/ همایش روز ملی کفش و چرم، مامنی برای وحدت رویه بود چالشِ جدیِ ارزش افزوده و نارضایتی ۸۰ درصدی بنکداران مواد غذایی مردم نوشت افزار را «دانه ای» می خرند/۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر، پیک کاری این صنف است نه نمایشگاه ها! نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت ۳۵۰ هزار نفر از اصناف محل مصرف مالیات خود را تعیین کردند  حضور بخش خصوصی می‌تواند بهره‌وری بارفروشان را افزایش دهد/ از به روزرسانی فرآیند‌های کسب و کار استقبال می‌کنیم رکود مرگبار بازار خودرو/ پیش‌فروش خودرو کلاهبرداری است مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

3
رئیس اتاق اصناف تهران:

با اعلام قیمت جدید نان نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود

  • کد خبر : 5646
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
با اعلام قیمت جدید نان نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به افزایش قیمت نان گفت که پس از اعلام قیمت جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلفی توسط دستگاه‌های تعزیراتی و نظارتی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران، با بیان اینکه با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود اظهار کرد: ما مکلف هستیم که قانون را اجرا کنیم.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: نانوایان طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و در صورت تخلف دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

بر اساس آخرین نرخ های اعلام شده قیمت نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از ۱ هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

همچنین: نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

بر این اساس قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک از ۹۰۰ تومان به یک هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از یک هزار و دویست به یک هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد تومان به ۸۵۰ تومان و نوع دو از یک هزار تومان به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

بنا به گفته رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران تغییرات قیمت ها با تأیید وزارت کشور در کارتخوان‌های مربوط به فروش نان به اجرا در آمده است.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.