• امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
کل اخبار 1186اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت کاهش اختلافات و کلاهبرداری‌ها با ثبت معاملات اموال غیرمنقول در سامانه کاتب ۵۱ درصد از سهام شرکت‌های خودروساز داخلی در اختیار آقازاده‎هاست!/ ثبت نام های خودرو جز سرگرمی، نتیجه‌ای به همراه ندارد سهم صنعت چاپ در ارزش‌افزوده صادراتی کشور بسیار بالاتر از صادرات مستقیم آن است نان سنگک در این مقطع افزایش قیمت ندارد

6
اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای روز بسیج اصناف را گرامی داشت؛

اصناف و بسیج پیوندی ناگسستنی دارند

  • کد خبر : 5441
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
اصناف و بسیج پیوندی ناگسستنی دارند
اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای روز بسیج اصناف را گرامیداشت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران، در این بیانیه آمده است:

«برخی شخصیت‌ها و چهره‌های تاریخی نه تنها در دوره حیات پربرکت‌شان منشاء خیر هستند، بلکه پس از وفات یا شهادتشان نیز خیرات و برکات فراوانی به دنبال دارند. مرحوم شهید حاج مهدی عراقی که سالروز عروج ملکوتی‌اش به نام روز بسیج اصناف نامگذاری شده است نیز از جمله این شخصیت‌های برجسته است. این در حالی است که همه ما می‌دانیم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت و از خداوند متعال سپاسگزاریم که امروز به اندیشه‌ای گسترده و فراگیر در کشورمان تبدیل شده است.

و نیز نیک می‌دانیم که بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است و همواره در مقاطع حساس و دشوار، گام‌های راهبردی تعیین‌کننده و اثرگذاری در ابعاد مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌، سیاسی و نظامی و در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن برداشته است.

در این راستا می‌توان اصلی ترین عنصر بسیج را نیروی مردمی دانست. از آنجا که در نهاد بسیج، عناصر با انگیزه ای از اقشار و صنوف گوناگون با تخصص های مختلف و در عین حال وفادار به نظام جمهوری اسلامی حضور دارند و این نهاد مدنی خود انگیخته به خوبی توانسته است در همه عرصه ها از جمله خدمت به مردم و دفاع از سرزمین و امنیت داخلی ایفای نقش کنند و عناصر تشکیل دهنده امنیت ملی را پوشش دهند .هم از این رو است که این نقطه وجه اشتراک میان اصناف و بسیج قلمداد می‌شود. پیوند ناگسستنی بسیج و اصناف به واسطه مردمی بودن و تکیه بر اندیشه‌های عمومی نسبتی بی‌مانند را میان این هر دو پدید آورده است.

اتاق اصناف تهران به نمایندگی از بازاریان و اتحادیه‌های صنفی ضمن گرامیداشت هفته بسیج علی‌الخصوص شهدای اصناف، از ایزد منان عزت و سرافرازی بسیجیان عزیز و مخلص را خواستارند و امیدوار است که با تقویت بسیج در همه عرصه ها شاهد اعتلای نام ایران سربلند در سطح جهان باشیم.»

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.