• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

8
نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، نقره و سکه فروش:

کاهش قیمت سکه وطلا بعد از انتخابات

  • کد خبر : 4767
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کاهش قیمت سکه وطلا بعد از انتخابات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، امیدواریم با آمدن رئیس جمهور جدید و نمایندگان خانه ملت مقداری شرایط معیشتی مردم، اصناف کشور و مخصوصا حوزه صنعت ما یک تغییرات کلی و دلسوزانه انجام شود.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، نقره و سکه فروش تهران درباره وضعیت بازار طلا بعد از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بین ۲ مناظره ای که بین نامزدهای ریاست جمهوری داشتیم و رسیدن به دور دوم انتخابات، بعد از دور اول به شدت طلا افزایش چشمگیری داشت و حدود ۲ میلیون افزایش قیمت سکه و در هر گرم طلا حدود ۱۴۸ هزار تومان رشد قیمت را داشتیم.

نادر بذرافشان، توضیح داد که «بعد از انتخابات، از روز شنبه علی رغم اینکه در بازارهای جهانی ۳۳ دلار افزایش انس جهانی طلا را داشتیم در بازار داخلی همان ۲ میلیون افزایش قیمت در سکه به تدریج کاهش پیدا کرد و هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز به همان میزان با کاهش قیمت روبرو شد و به قیمت های قبل انتخابات برگشت. از طرفی کاهش نرخ ارز و وارد شدن به ماه محرم نیز اثر گذار بود و تقاضای خرید را در بازار کمتر کرد.»

به گفته رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران: انتخاب رئیس جمهور منتخب آقای پزشکیان نیز به نوع خود بر روند بازار اثر گذار بود. او افزود: ماه محرم در اکثر صنوف با کاهش تقاضا روبرو می شود این موضوع برای صنف طلا بیشتر خود را نشان می دهد.

بنا به اظهارات بذرافشان: صنعت طلا از ابتدای سال جاری با بحران های مختلفی روبرو شده است و تولیدکنندگان با افزایش هزینه ها روبرو هستند و امیدواریم با آمدن رئیس جمهور جدید و نمایندگان خانه ملت مقداری شرایط معیشتی مردم، اصناف کشور و مخصوصا حوزه صنعت ما یک تغییرات کلی و دلسوزانه انجام شود.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.