• امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 15 September - 2024
کل اخبار 1194اخبار امروز : 2

اطلاعیه ها

مردم نوشت افزار را «دانه ای» می خرند/۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر، پیک کاری این صنف است نه نمایشگاه ها! نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد افت شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار انواع شمش طلا از مالیات معاف شد چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود تولید نان با کیفیت نیازمند فرهنگ‌سازی و ایجاد مشوق است

3
رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران:

فروش طلای خارجی ممنوع است/ فقط شمش اجازه واردات دارد

  • کد خبر : 5308
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فروش طلای خارجی ممنوع است/ فقط شمش اجازه واردات دارد
نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: به طور کلی فروش طلای خارجی و قافد شناسه استاندارد ایران کد ساخت داخل در واحدهای صنفی ممنوع است و فقط شمش طلا اجازه واردات دارد.

 رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد فروش طلای خارجی در بازار اظهار کرد: چندین سال است که فروش طلای خارجی ممنوع است و این کالا در سطح بازار به عنوان کالای قاچاق شناخته می‌شود و در صورت مشاهده، بازرسان نسبت به جمع آوری آن اقدام می‌کنند.

وی افزود: صرفاً صادرکنندگان در قبال رفع تعهد ارزی می‌توانند شمش طلا وارد کنند که این شمش نیز به عنوان مواد اولیه در ساخت طلا در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بذرافشان گفت: بنابراین عرضه هر گونه طلا و جواهر بدون شناسه استاندارد ایران و کد ساخت داخل و همچنین طلای خارجی در واحدهای صنفی ممنوع است.

گفتنی است، مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صمت منعکس کنند تا توسط بازرسان و کارشناسان مورد رسیدگی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.