• امروز : چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 21 May - 2025
کل اخبار 1861اخبار امروز : 1

اطلاعیه ها

برای بقاء کسب و کار باید به فضای دیجیتال و هوشمند ورود کرد/ عمر شمار بالایی از مشاغل به ۱۰ سال آینده هم نمی رسد! به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ یاد شهدای خدمت در اجلاسِ موثرترین ارکان اقتصادی جامعه/ جایگاه واقعی اصناف از نگاهِ رئیس اتاق تهران/ فرماندهی پایگاه بسیج اتاق اصناف تهران منصوب شد زمینه های همکاری اصناف با ویتنام بررسی شد/ شناسایی ظرفیت های صنوف و برنامه ریزی برای ارتباطات اثربخش قطعیِ سامانه ایرانیان اصناف، هزینه های سرباری برای واحدهای صنفیِ پایتخت تراشید/ عدم تمدیدِ جواز یعنی اجازه بهره برداریِ سوخت نداشته و باید با قیمت آزاد تهیه کنی برخی مالکین هیچ گونه برگه یا سندی مبنی بر پرداخت در اختیار مستاجرین قرار نمی دهند/۹۰ درصد واحدهای خشکبار بازار به صورت مالک و مستاجر سرقفلی اداره می شوند شرایط معافیت مشاغل از صدور صورت‌حساب الکترونیکی اعلام شد روند کاهشی قیمت حبوبات در بازار/ قیمت لوبیا چیتی به ۲۴۵ هزارتومان رسید مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

16
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران مطرح كرد:

حق خوری از صنف لوازم خانگی/ مشتری مداری تا ۲ بامداد

  • کد خبر : 3369
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
حق خوری از صنف لوازم خانگی/ مشتری مداری تا ۲ بامداد
اكبر پازوكی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران با انتقاد از فروشگاه‌های بزرگ فروش لوازم خانگی گفت: این فروشگاه‌ها تا ۲ صبح به مردم خدمات می‌دهد در حالی كه حقوق توزیع كننده و كسبه تضییع می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه حقوق مصرف کننده بر روی کاغذ نوشته می‌شود و از اصناف کمک و مشورت گرفته نمی‌شود، گفت: زمانی که قیمت کالا در گذشته تغییر می‌یافت، فقط کسبه را مقصر می‌دانستند؛ در حالی که سازمان حمایت لیست‌هایی با سه ستون در نظر گرفته و قیمت محصول در کارخانه، عمده فروشی و مصرف کننده را درج کرده بود که اگر از این لیست تخطی می‌کردیم، باید برخورد صورت می‌گرفت ولی وقتی این لیست را در اختیار نداریم، برچه مبنایی در قیمت بازار دخالت داشته و باید مقصر شناخته شویم؟!

وی افزود: اتحادیه لوازم خانگی در میان ۱۳۶ اتحایه دیگر ایزوی مشتری مداری گرفته است و اگر شکایتی به دست ما برسد، مشکلات مردم را حل و فصل می‌کنیم چراکه خود را همیشه به جای مردم و مصرف کننده می‌گذاریم. قانون هم بر روی کاغذ خوب است ولی باید آن را در حوزه اجرا سنجید.

پازوکی گفت: ما هم خود را جزئی از مردم می‌دانیم و در زمینه قیمت و… خود را به جای مصرف کننده گذاشته و سعی در حل مشکلات مردم در زمینه قیمت و… داریم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران ضمن معرفی سامانه ۱۲۴ و تعزیرات برای گزارش‌های مردمی گفت: در حال حاضر حقوق کسبه از طرف دولت ضایع شده است چون فروشگاه‌هایی در سطح شهر ایجاد شده که تا ۲ صبح باز هستند و در صداوسیما هم بارها تبلیغ کرده‌اند. در حالی که مغازه‌های فروش لوازم خانگی ساعت کاری کمتر و مشخصی دارند.

پازوکی بیان کرد: این فروشگاه‌ها تا ۲ صبح به مردم خدمات می‌دهند در حالی که حقوق توزیع کننده و کسبه تضییع می‌شود. از طرفی کالای لوازم خانگی در زمینه قیمت دستوری دو سه نوع می‌باشد؛ نخست کالای رسوبی است که اعم از یخچال و فریزر، کولر برقی و آبی و بخاری و… می‌باشد که در فصولی خاص فروخته می‌شود.

وی افزود: زمانی می‌توان به قیمت گذاری دستوری عمل کرد که قیمت مواد اولیه هم توسط دولت تعیین شده باشد در حالی که این قیمت باید شش ماه تا یک سال ثابت باشد تا قیمت کالا هم ثابت بماند.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.