• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 8

اطلاعیه ها

5
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران:

ثبات قیمتی بر بازار باتری حاکم است

  • کد خبر : 4891
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
ثبات قیمتی بر بازار باتری حاکم است
حسین علی اکبری، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران با اشاره به ثبات حاکم بر بازار باتری بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون قیمت‎ها در بازار باتری تحت تاثیر نرخ ارز با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه بوده اما در حال حاضر شرایط باثباتی بر بازار باتری حاکم است.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران با اشاره به ثبات حاکم بر بازار باتری بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون قیمت ها در بازارباتری تحت تاثیر نرخ ارز با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده اما در حال حاضر شرایط باثباتی بر بازار باتری حاکم است.

حسین علی‌اکبری درباره آخرین وضعیت بازار باتری خودرو عنوان کرد: در حال حاضر توازن عرضه و تقاضا، ثبات در بازار باتری را به دنبال داشته است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران ادامه داد: قیمت باتری نیز بسته به نوع برند و مواد اولیه مصرفی کارخانجات باتری سازی متفاوت است اما از ابتدای سال تا کنون قیمت ها در بازارباتری تحت تاثیر نرخ ارز با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده است.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران یادآور شد: اگرچه در مقطعی به سبب جهش نرخ دلار شاهد افزایش قیمت باتری در بازار بودیم اما در حال حاضر شرایط باثباتی بر بازار باتری حاکم است.

علی اکبری درباره کیفیت باتری‎های عرضه شده به بازار اذعان داشت: کیفیت باتری های موجود در سطح بازار بسته به کیفیت مواد اولیه مصرفی کارخانجات متفاوت است و معمولا باتری های باکیفیت، قیمت بالاتری نیز دارند؛ اما نکته حائز اهمیت نبود باتری های تقلبی در بازار باتری است.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.