• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل اخبار 1260اخبار امروز : 2

اطلاعیه ها

یک بام و دو هوایِ تصمیم گیران منجر به از هم گسیختگیِ صنوف شده/ آقای رئیس جمهور به دادِ اصناف برسید! چاله های وحشتناک زیرِ پای بارفروشانِ تهران/ وزیر کشاورزی باید از تجربیاتِ ما در تنظیم بازار و ذخیره سازی استفاده کند پیوند ناگسستنیِ اصناف، کسبه، بازاریان و پیشه‌وران با فراجا مراجع بالادستی به جای رعایت حال صنوف به آن ها اخطار می دهند!/ هشدار در خصوص تعطیلی گسترده واحدهای صنفی و بیکاری نیروهای انسانی/ فقط خدا می تواند به مردم و اصناف کمک کند مسئولان مشغول رسیدگی به فروشگاه های زنجیره ای هستند/ خواربارفروشان نگذاشته اند آب در دلِ مردم تکان بخورد آیین بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصرالله چرا از سرای ایرانی ناراحتیم؟/ نظارت فقط بر کاسبانِ ما در۲۰ متر فضا نیست؛ به سراهای ۲۰ هکتاری ایرانی هم بپردازید! نظرِ ما کاهش تعرفه واردات کالاهاست نارضایتی مردم و نانوایان حاکی از وجود اشکال است/ مطالبه مردم برای افزایش کیفیت پخت نان هدیه ویژه اتحادیه گل و گیاه به زوج‌‎های جوان/ هرچه کیفیت گل بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر است آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار/ تقاضا برای صیفی‌جات کاهش یافت با عرضه مرغ منجمد در مغازه ها و صنف دیگر شاهد نوسانات قیمت نخواهیم بود

9
رئیس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی انتخاب رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت؛

امید که مسیر توسعه ایران تداوم پیدا کند

  • کد خبر : 4701
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
امید که مسیر توسعه ایران تداوم پیدا کند
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

در پیام رئیس اتاق اصناف تهران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

بار دیگر ملت شریف ایران با حضور در پای صندوق‌های با مشارکت فراگیر خود، حماسه‌ای کم‌نظیر را رغم زده و خط بطلانی بر پروژه تحریم انتخابات و عبور از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیدند. در حماسه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ نه یک گروه یا جریان سیاسی، بلکه کلیت کشور و نظام برنده و پیروز انتخابات بود.

اینجانب به نمایندگی از اصناف و بازاریان تهران، این حماسه را نخست به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت غیور و فهیم ایران اسلامی و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

در ادامه برای رئیس جمهوری منتخب آروزی توفیق در مسیر خدمت به جامعه اسلامی ایران داشته و امید دارم که ایشان بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت کشور را تداوم دهند. بدون شک هیچ توسعه‌ای در کشور محقق نخواهد شد جز با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی و خاصه اصناف، کسبه و بازاریان سراسر کشور؛ بی‌شک فعالان صنفی همگام با دیگر گروه‌های اجتماعی از هیچ اقدامی برای پیشرفت و آبادانی کشور فروگذار نخواهند بود.

 

والعاقبه للمتقین

حمیدرضا رستگار

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.