• امروز : یکشنبه, ۲۴ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 13 April - 2025
کل اخبار 1765اخبار امروز : 5

اطلاعیه ها

مذاکرات تاثیر گذاشت/ بازار یکباره کاهشی شد/ نسبت به بازار جهانی حباب نداریم و مردم می توانند مبادلات خود را به راحتی انجام دهند اولین جلسه هم اندیشی و همفکری/ بررسی عملکرد کارگروه های اصناف و بازار در سال ۱۴۰۳ و برنامه‌های پیش رو در ۱۴۰۴ وقتی یک سرویس چُدن با حقوق یک ماه برابری می کند/ کجای دنیا چنین تورمی را سراغ دارید؟ سالِ مالی خوبی نداشتیم/ امید به نتیجه مثبتِ توافقات در رشد فعالیت صنفی ترجیح خرید مصنوعات طلا به جای سکه و طلای آب شده/ بهترین جا برای سرمایه گذاری های خُردِ شهروندان پیگیری های اتحادیه تخفیف ۴۰ درصدی طرح ترافیک را به ۷۰ درصد رساند/ برای اولین بار تعداد صدورِ جواز از ابطال آن پیشی گرفت وفور تولیدات زیرپله‌ای و بدون استاندارد در بخش شیر‌آلات/ در صنعت لوازم ساختمانی و بهداشتی به خودکفایی رسیده‎ایم گوجه سبز موجود در بازار قاچاق است ۲۰ هزار کشته در تصادفات رانندگی!/ در رقابت نابرابر با دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌ایم انجماد در بازار تزئینات داخلی ساختمان/ میزان تقاضا به یک‌سوم رسید اعلام تخفیف‌های دروغین، به بازار آسیب زده است

3
سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران:

خودروهایی که در بم معطل یک امضای وزارت صمت خاک می خورند و دولتی که دستش را از گلوی صنف برنمی دارد!

  • کد خبر : 8544
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۵
خودروهایی که در بم معطل یک امضای وزارت صمت خاک می خورند و دولتی که دستش را از گلوی صنف برنمی دارد!
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با اشاره به وضعیت خودروهای فرسوده، آلودگی هوا و به محاق رفتنِ ایمنی و نیز با تاکید بر اینکه خودروها در بم معطل یک امضای وزارت صمت مانده اند به برهه ای از زمان اشاره می کند که مملکت بی دولت مانده بود و از قضا در همین فاصله فشارهای اداری و دولتی کاهش یافته و انجام کارها تسریع بیشتری پیدا کرده بود. به اعتقاد او واحدهای صنفی این توانمندی را دارند که بی دخالت دولت حتی از پس تحریم و سایر شرایط محدودکننده هم برآیند.

سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با توجه به شرایط موجود به خصوص وضعیت دلار، چشم انداز مثبتی را برای صنف خود متصور نیست و برآورد می کند با این اوضاع بسیاری از واحدهای صنفی به تعطیلی کشیده شوند. او با اشاره به لوازم یدکی بی کیفیت به افزایش نرخ اتوبوس و مینی بوس اشاره کرده و توضیح می دهد که چطور در عرض چند ماه از ۵ میلیارد تومان به ۹ میلیارد رسیده است.

میرمهدی درخصوص ورود اتوبوس، مینی بوس و ون توضیح می دهد که اتحادیه همه امور مربوطه را در این خصوص به انجام رسانده و با این حال این خودروها هنوز که هنوز است در بم مانده و وزارت صمت، نامه مصوب خودش را هم امضاء و اجرا نمی کند یعنی ماشین در مملکت خودمان است اما اجازه پلاک نمی دهند.

رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با بیان اینکه در همه این سال ها چنین چیزی ندیده به ماشین های فرسوده، آلودگی هوا و به مخاطره افتاده ایمنی اشاره کرده و با تاکید مجدد بر اینکه خودروها معطل یک امضاء مانده اند به برهه ای از زمان اشاره می کند که مملکت بی دولت مانده بود و از قضا در همین فاصله، فشارهای اداری و دولتی کاهش یافته و انجام کارها تسریع بیشتری یافته بود. به گفته او واحدهای صنفی خود می توانند حتی از پس تحریم و سایر شرایط محدودکننده هم برآیند.

سهیل میرمهدی به فشارهای مالیاتی هم اشاره کرده و تصریح می کند که با وجود افزایش بیکاری مالیات ستانده شده نرخ صعودی قابل توجهی داشته و در کنار آن افزایش قیمت دلار به طرز شگرفی بر افزایش قیمت خودرو تاثیرگذار بوده است.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=8544
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 33 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.