• امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026
کل اخبار 2668اخبار امروز : 7

رکود ساخت و ساز

03جولای
تعامل دولت با اصناف بازیِ «برد- باخت» بوده!
حسین درودیان، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک:

تعامل دولت با اصناف بازیِ «برد- باخت» بوده!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، مالیات فزاینده، مشکلات ارزی، رکود اقتصادی، نبود طرح های عمرانی و ساخت و ساز منجر به تداوم مشکلات پیش آمده برای واحدهای صنفی شده. تعاملی که دولت با اصناف دارد باید برد- برد باشد که متاسفانه همیشه برد- باخت بوده!