• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1298اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

با توان و آبروی صنوف شادآباد را دوباره می سازیم/ فوریت تشکیل کارگروه اتاق اصناف تهران متشکل از روسای اتحادیه ها و نمایندگان بازار شادآباد پشت بام خوابی را تکذیب می کنم/ قشر آسیب پذیر از رده تامین خانه خارج شده/ اجاره نشینی اتباع در شمار بالا و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها مورد تائید ما نیست نوع ادبیاتِ شما توهین آمیز و سامانه تان متخلف است/ آقایان فکر می کنند تنها کار اتحادیه ها، دریافت حق عضویت است!/ لطفا بگویید پول هایی که می گیرید، دقیقا کجا خرج می شود؟ تا انتها با شما هستیم آیا مقصران واقعی محاکمه خواهند شد؟!/ وقتی رویه نظارت را از دست اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف خارج می کنند شبهات سامانه نوین اصناف باید رفع شوند حضور میدانی روسای اتحادیه های صنفی تهران در بازار سوخته شادآباد محمدصادق مفتح، جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی شد فصل تلخکامی قنادان و کاهش تقاضای شهروندان علیرغم میل به شیرینی بازارِ جوراب و کشباف های زمستانه داغ می شود؟ به زودی با کمبود جدیِ نیروی کار مواجه خواهیم شد رونقِ کار قاچاقچی ها در ورود ممنوعِ کالاهای محوری خرازانِ شهر دستور پزشکیان برای اخذ مالیات با بررسی تراکنش‌‎های بانکی صدور مجوز فروش کتاب به کیوسک‌ مطبوعات نگران‌کننده است/ رقیب جدید کتابفروشی‌ها مدت زمان خانه‌دار شدن به ۷۰ تا ۸۰ سال رسیده است/ اتفاق خاصی در انتظار بازار مسکن نیست تک نرخی شدن ارز به ثبات بازار کاغذ کمک می‌کند/ با واردات مناسب هیچ کمبودی نداریم

3
رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران:

شکر کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود/ محدودیت واردات و عدم ترخیص برنج منجر به کمبود برنج و التهابات قیمت شده است

  • کد خبر : 6157
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
شکر کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود/ محدودیت واردات و عدم ترخیص برنج منجر به کمبود برنج و التهابات قیمت شده است
رضا کنگری، رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران گفت: با توجه به فراوانی کالا و مشخص شدن منبع تامین شکر بنکداران، قیمت شکر به کمتر از نرخ مصوب رسیده است.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران با بیان اینکه تمامی کالاها به وفور در بازار موجود است، گفت: با توجه به آنکه منبع تامین شکر بنکداران مشخص است، مشکل بازار شکر نیز مرتفع شده است.

به گفته او، علی رغم آنکه قیمت مصوب هرکیلو شکر برای مصرف کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما بدلیل مشخص بودن منبع تامین کمتر از این نرخ عرضه می شود که خوشبختانه این امر نشان می دهد که بازار شکر به ثبات رسیده است، درحالیکه در ماه های اخیر هرکیلو شکر در خرده فروشی ها ۴۸ تا ۵۰ هزارتومان فروخته می‌شد.

کنگری با اشاره به علل نوسان قیمت برنج افزود: اگر عرضه با تقاضا در حوزه برنج هم تراز نباشد، این چالش ها ادامه دارد، کمااینکه قیمت هرکیلو برنج پاکستانی طی ۲۰ روز اخیر از ۳۷ به ۵۵ هزارتومان و برنج هندی از ۴۵ به ۷۰ هزارتومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران ادامه داد: محدودیت واردات و عدم ترخیص برنج منجر به کمبود برنج و التهابات قیمت شده است و به طور کلی هرکالایی که عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی نداشته باشد، منجر به نوسان قیمت در بازار می شود که در نهایت استمرار روند  بازار برنج خارجی منجر به هجوم خرید افراد برای برنج ایرانی و مشکلات برهم‌خوردن بازار در این حوزه می شود.

کنگری گفت: مدیریت بازار عرضه و به عبارتی همخوانی عرضه و تقاضا تنها راه‌حل تنظیم بازار است، کمااینکه در شرایط کنونی زمزمه تغییر قیمت روغن شنیده می شود، اما با تغییر نرخ ارز واردات روغن، این امر اتفاق می‌افتد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=6157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.