• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
کل اخبار 1245اخبار امروز : 5

اطلاعیه ها

نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصرالله چرا از سرای ایرانی ناراحتیم؟/ نظارت فقط بر کاسبانِ ما در۲۰ متر فضا نیست؛ به سراهای ۲۰ هکتاری ایرانی هم بپردازید! اتفاقات ناخوشایندی از سوی وزراتخانه در حال رخ دادن است/ به اتحادیه ما در رابطه با کسر ضرایب مالیاتی بی توجهی می شود/ بسیاری از واحدهای چوب و تخته از تهران خارج شده اند ناکارآمدی سازمان‌های حقوق بشری در اشاعه صلح/ مسلمین جهان، موضع محکم‌تری نسبت به این رژیم سفاک اتخاذ کنند شهادتِ سید مقاومت تصویری دوباره از ددمنشیِ رژیم مجعول و غاصب فلسطین اشغالی است دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد هشدار وزارت صمت به بروز بحران در بازار برنج/ برنج خارجی گران شد رسوب ۱۰۰ هزارتن برنج خارجی در گمرکات کشور افزایش قیمت طلا ناشی از تنش‎های سیاسی است/ طلا‌فروش‌ها از این شرایط راضی نیستند کمبودی در عرضه میوه‌های پاییز نداریم

1
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران:

کمبودی در عرضه میوه‌های پاییز نداریم

  • کد خبر : 5957
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کمبودی در عرضه میوه‌های پاییز نداریم
اکبر یاوری، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال تولید میوه‌های پاییز نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

 رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران گفت: با توجه به فصل پاییز، بارهای سردرختی روبه پایان است و در هفته های آتی عرضه سیب و مرکبات به انبوه می رسد.

به گفته اکبر یاوری سال گذشته کشاورزان در تولید خیار متضرر شدند که همین امر منجر به کاهش انگیزه کشاورزان برای کشت شد به طوریکه  قیمت خیار  در بازار کاهشی نداشته و کماکان از ثبات قیمت در بازار برخوردار است، اما قیمت گوجه فرنگی بدلیل کشت زیاد کاهش یافته است.

یاوری قیمت هرکیلو نارنگی را ۲۵ تا ۲۶ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو انار ۳۰ هزارتومان، پسته تازه ۱۵۰ تا ۲۳۰ هزارتومان و ۱۵۰، موز اکوادور ۸۲ تا ۸۳ هزارتومان و موز فیلیپین ۷۷ تا ۸۰ هزارتومان است که خرده فروشان برمبنای فاکتور با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود توزیع کنند.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران از توزیع روزانه ۲۲ تا ۲۳ هزارتن ورودی بار در میدان مرکزی خبر داد  و گفت: در ۴ قلم قوت اصلی مردم اعم از سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و خیار تا پایان مهرماه نوسان قیمتی نخواهیم داشت‌.

او با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه های پاییز نداریم، گفت: بنابر آمار تولید و عرضه میوه های سردرختی نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است که در خصوص میوه های پاییز پیش بینی می شود افزایش تولید داشته باشیم، اما از الان نمی توان درصد دقیقی را اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.