• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 876اخبار امروز : 3
14
با حضور نواب و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و اهالی صنعت چاپ و نشر؛

 آئین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ برگزار شد

  • کد خبر : 544
  • 03 سپتامبر 2023 - 16:17
 آئین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ برگزار شد
آئین گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ با حضور نواب و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد تهران و جمعی از پیشکسوتان و اهالی صنعت چاپ و نشر به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران شامگاه شنبه 11 شهریور در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در ارتباط با نحوه برگزاری و محتوای برنامه های این مراسم گفت: این مراسم به همت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و با مشارکت اتحادیه‌های لیتوگرافان و صحافان تهران در راستای بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ و تقدیر و تجلیل از بزرگان این حوزه برنامه ریزی و برگزار شد.

رئیس آئین گرامی‎داشت روز صنعت چاپ با اشاره به حضور جمعی از فعالان صنعت چاپ، مدیران دولتی و مسئولان در این مراسم، گفت: طی سه سال گذشته، اتحادیه با تکیه بر همت جمعی اهالی چاپ، این مراسم را برگزار کرده است. امسال در شورای سیاستگذاری روز ملی صنعت چاپ با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ کشور مقرر شد مراسم، میزبان فعالان صنعت چاپ از تهران و شهرستان ها باشد.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به نامگذاری این مراسم با عنوان «ضرب آهنگ چاپ، قلب تپنده چاپ» گفت: در جریان این مراسم برای اولین ۵۰ تندیس به برگزیدگان صنعت چاپ در بخش‌های مختلف اهدا شد.
وی در ادامه با بیان اینکه برگزیدگان این مراسم در فاصله ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲ را شامل می شدند، افزود: برگزیدگان این مراسم در بخش‌های مختلف انتخاب شده و سعی کرده بودیم از همه افرادی که به نوعی در این صنعت تاثیرگذار هستند مثل سرمایه‌گذار برتر، کارآفرین برتر، کارگر نمونه، بانوی نمونه، واحد صنعتی نمونه در تولید لیبل و جعبه و کارتن، خلاقیت و نوآوری در چاپ و بسته‌بندی، خلاقیت و نوآوری در سیستم‌های نوین صنعت چاپ، پیشکسوت برگزیده و بسیار موارد دیگر تقدیر شد.

برگزیده‌ها

در پایان این مراسم از پیشکسوتان برگزیده روز ملی صنعت چاپ تقدیر شد؛ در این بخش از اسکندر خمسه‌پور به دلیل پیشتازی در خلاقیت و ابتکار، داود شایسته‌خصلت به دلیل تلاش بی‌دریغ و فراگیر در خوشنامی، خسرو بشارت از چاپ کوروش پیشکسوت صنعت چاپ، جعفر ناصح جاهد، پیشکسوت در حوزه پیش از چاپ، اسداله فرجی، پیشکسوت تابلوسازی، رامین عابدینی، پیشکسوت صحافی و حمید سلیمانی، رئیس برگزیده اتحادیه‌های چاپ کشور تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگر این مراسم، از برگزیدگان روز ملی صنعت چاپ؛ کارکنان و کارگران صنعت چاپ تجلیل شد، در این مراسم از جمشید قشلاقی به پاس 44 سال خدمت در اتحادیه چاپخانه‌داران، جمیله فاتح اپراتور برگزیده، محمد ملکی، مدیر برگزیده واحد چاپی، میثم زارع کار، مدیر برگزیده واحد چاپی، محمد ایمانی، اپراتور برگزیده واحد چاپی، ابراهیم فاتح اپراتور، برگزیده واحد چاپی، شهرام قربانی، اپراتور برگزیده واحد چاپی، علی صبوری، مدیر برگزیده واحد چاپی، بهرام رئوفیان، اپراتور برگزیده واحد چاپی، سعید جلیلیان، مدیر برگزیده واحد چاپی، جواد احمدیان، مدیر برگزیده واحد چاپی و امیر مهری مدیر برگزیده واحد چاپی تقدیر شد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم همچنین از سایر برگزیدگان روز ملی صنعت چاپ نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=544
  • نویسنده : مولائی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 391 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.