• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 873اخبار امروز : 0
13
در جریان بازدیدهای میدانی حمیدرضا رستگار صورت گرفت؛

بازدید رئیس اتاق اصناف تهران از شهرک صنعتی قرچک

  • کد خبر : 528
  • 03 سپتامبر 2023 - 12:41
بازدید رئیس اتاق اصناف تهران از شهرک صنعتی قرچک
روز چهارشنبه 8 شهریورماه 1402 حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران به همراه جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی مرتبط از شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

روز چهارشنبه 8 شهریورماه 1402 حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران به همراه جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی مرتبط از شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

در پی حضور برخی فعالان صنفی در رسته‌های مختلف مشاغل تولیدی در شهرک صنعتی قرچک، حمیدرضا رستگار به همراه جمعی از روسای اتحادیه‌های مرتبط و فعالان صنفی از این شهرک بازدید به عمل آورد. در جریان این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس اتاق اصناف تهران در نشستی با فعالان مستقر در شهرک صنعتی قرچک، به بررسی مشکلات و موانع فعالیت در این مجموعه پرداخته و راهکارهایی در این خصوص ارائه کرد.
همچنین در این بازدید، حامد افشار نادری معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، رسول شجری رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز تهران، سیدعلی اصغر بهبهانی رئیس اتحادی صنف تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب، سیدمحمود موسوی رئیس اتحادیه صنف سراجان، سهراب برجی رئیس اتحادیه صنف تشکدوزان و صندلی‌سازان خودرو، مجتبی جعفری رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران و جمعی از مسئولان اتحادیه‌های صنفی، حمیدرضا رستگار را همراهی کردند.

وضعیت برق، آب و گاز در فصول مختلف در شهرک صنعتی قرچک، معضلات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی، لزوم حضور نماینده کارفرما در هیات‌های حل اختلاف سازمان امور مالیاتی، مشکلات مرتبط با درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار و عدم توجه به شرایط ویژه فعالان این شهرک در این سامانه و… از جمله مشکلاتی بود که از سوی فعالان صنفی حاضر در شهرک صنعتی قرچک مطرح شد. در این دیدار همچنین حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران از مجموعه این فعالان خواست تا مجموعه مشکلاتشان را طی مکاتبه با اتاق اصناف تهران مطرح کنند تا مجموعه اتاق بتواند پیگیری مناسبی در خصوص رفع این مشکلات به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.