• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
کل اخبار 987اخبار امروز : 5
5
نایب رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف چاپخانه داران:

برپایی جشنواره «ضرباهنگ چاپ» در برج میلاد/ برندسازی جشنواره را دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 4665
  • 02 جولای 2024 - 12:07
برپایی جشنواره «ضرباهنگ چاپ» در برج میلاد/ برندسازی جشنواره را دنبال می‌کنیم
احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران از برپایی جشنواره «ضرباهنگ چاپ» در برج میلاد خبر داد و گفت که در بخش‌های مختلف این رویداد برندسازی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در شهریور ماه امسال، عنوان کرد: امسال به طور رسمی چهارمین سال برگزاری این مراسم است و به دلیل همزمانی با عزاداری‌های ماه صفر، یک هفته دیرتر از ۱۱ شهریور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره از دو ماه پیش تشکیل شده است، گفت: نمایندگانی از تشکل‌های مختلف صنف، وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت در این شورا حضور دارند و تاکنون جلسات مختلفی درباره محتوا و نحوه برگزاری این رویداد داشتیم.

ابوالحسنی افزود: طی ادوار مختلف، عناوین متنوعی برای این جشنواره انتخاب شده بود که امسال با موافقت اعضای شورا، عنوان «ضرباهنگ چاپ» برای این رویداد انتخاب شد.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تلاش برای رفع نقطه ضعف‌های دوره‌های گذشته، تاکید کرد: کارها و اقدامات مختلفی برای این دوره پیش‌بینی شده است تا نسبت به سه دوره گذشته برنامه منسجم و بهتری برگزار کنیم، در این زمینه نظرسنجی از صنف نیز در حال انجام است تا بتوانیم رویدادی به‌یادماندنی و ماندگار برای خانواده صنعت چاپ برگزار کنیم.

ابوالحسنی با بیان اینکه تلاش برای برندسازی جشنواره «ضرباهنگ چاپ» انجام شده است، ادامه داد: المان و پوستر این دوره از جشنواره در حال طراحی است، همچنین تلاش شده معیار داوری و انتخاب برگزیدگان و نفرات برتر نیز بازنگری شود.

به‌گفته وی، جشنواره امسال در سالن هزار و ۵۰۰ نفره برج میلاد برگزار خواهد شد، مجموعه‌ای که بیش از ۲ هزار پارکینگ داشته و هر طبقه پارکینگ آسانسور ورودی برای حضور در سالن اصلی دارد.

سال ۱۳۸۲ روز ۱۱ شهریور به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ نامگذاری شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.