• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 3
6
با نزدیک شدن به موسم انتخابات ریاست جمهوری از سوی اتاق اصناف تهران صادر شد؛

بیانیه اتاق اصناف تهران درخصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 4558
  • 19 ژوئن 2024 - 18:35
بیانیه اتاق اصناف تهران درخصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران
اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای مواضع و دیدگاه‌های این اتاق و اتحادیه‌های صنفی تهران را درخصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای مواضع و دیدگاه‌های این اتاق و اتحادیه‌های صنفی تهران را درخصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران، در بیانیه این اتاق حضور حداکثری و اهتمام نسبت به چهارچوب‌های کلی نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است. متن بیانیه اتاق اصناف تهران به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

 

هیچ کس در انتخابات بر دیگری مقدم نیست، همه افراد ملت یک جور هستند در انتخابات، یعنی همان آدمی که یک کار کوچکی انجام می‏دهد با آن کسی که در رأس همه امور هست در باب انتخابات هیچ با هم فرقی ندارند، این یک رأی دارد، آن هم یک رأی دارد.

  حضرت امام خمینی(ره)

انتخابات حائز اهمّیّت است، همیشه؛ در بعضی از مقاطع اهمّیّت بیشتری دارد. توصیه‌ی من به مردم عزیزمان این است که اوّلاً همان‌طور که قبلاً عرض کردیم، همه شرکت کنند در انتخابات؛ همه، هر کسی که ایران را دوست دارد، هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزّت و عظمت ملّی را دوست دارد، در این انتخابات شرکت کند 

مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

همانگونه که آحاد ملت شریف ایران اسلامی و به تبع آن قاطبه فعالان صنفی به نیکی آگاهی دارند، موسم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران فرارسیده و جریان‌ها و جناح‌های سیاسی با آرایش رقابت‌های انتخاباتی پای به عرصه فعالیت‌های عمومی گذاشته‌اند.

هم از این رو و هم به جهت نقش، کارکرد و جایگاه فعالان صنفی و کسبه و بازاریان، این گروه عظیم اجتماعی مورد توجه ویژه و خاص ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم قرار گرفته‌اند. از آن‌جا که روح حاکم بر جامعه صنفی، فارغ از جهت‌گیری‌ها و مناسبات حاکم بر نهله‌های سیاسی به اعتلای ایران اسلامی و تقویت بنیان‌های مردم‌سالاری دینی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) می‌اندیشد، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران ضمن احترام به یکایک نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اقبال نسبت به برنامه‌های مدون آن‌ها، صرفا به توصیه حضور حداکثری در انتخابات پرداخته و با تأکید بر حفظ انسجام و یکپارچگی کشور در مقطع حساس کنونی، تحقق این مهم را در حضور همه‌جانبه مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری قلمداد می‌کند.

چه آن‌که حضور آحاد جامعه و حداکثری مردم در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری را اقدامی در راستای ثبات، پایداری، قوام و توسعه همه‌جانبه کشور می‌دانیم. بدیهی است اتاق اصناف تهران هم‌راستا با کلیه فعالان اقتصادی بخش خصوصی، مطالبات فعالان صنفی را از رئیس جمهور منتخب تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

 

اتاق اصناف تهران»

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.