• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 964اخبار امروز : 0
5
رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران:

حداکثر سود منطقی عمده فروشی تا خرده فروشی ۱۵ درصد است

  • کد خبر : 4508
  • 15 ژوئن 2024 - 10:11
حداکثر سود منطقی عمده فروشی تا خرده فروشی ۱۵ درصد است
رضا کنگری، رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران گفت: تمامی اقلام اساسی با احتساب حداکثر ۱۵ درصد سود از عمده فروشی تا خرده فروشی باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران گفت: در توزیع کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج و روغن کمبودی نداریم و تمامی کالاها به وفور موجود است.

او از کاهش ۵ درصدی قیمت برنج ایرانی خبر داد و گفت: بانزدیک شدن به فصل برداشت، عرضه نسبت به تقاضا پیشی گرفته که همین امر منجر به کاهش قیمت در بازار شده است به طوریکه نرخ هرکیلو برنج هاشمی در عمده فروشی‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزارتومان، برنج پرمحصول ۶۵ تا ۱۱۰ هزارتومان و برنج خارجی ۵۲ تا ۶۰ هزارتومان است که حداکثر با ۱۵ درصد سود اقلام اساسی از جمله برنج باید در خرده فروشی‌ها عرضه شود.

کنگری با اشاره به ثبات قیمت روغن در بازار افزود: روغن به وفور در تمامی مغازه‌ها موجود است و قیمت آن از ابتدای سال هیچ گونه تغییری نداشته است.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی تهران ادامه داد: با افزایش ارزش افزوده چای از یک به ۱۰ درصد، قیمت تغییر یافت. اما در عرضه هیچ مشکلی وجود ندارد.

او قیمت مصوب هرکیلو شکر فله برای مصرف کننده را ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم آنکه ۲۰۰ تن شکر برای توزیع به سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها در اختیار ما گذاشته شده است، اما استقبال چندانی به واسطه حاشیه سود ناچیز نشده است که امیدواریم قیمت اصلاح شود تا شاهد چندنرخی بودن قیمت در بازار نباشیم. گفتنی است قیمت شکر بسته بندی متعادل است.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.