• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 964اخبار امروز : 0
3
با حضور رئیس اتاق اصناف تهران و برخی نمایندگان مجلس و مسئولان اصناف؛

پانزدهمین نمایشگاه علمی-تخصصی اپتیک تهران (topex) آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 4499
  • 12 ژوئن 2024 - 14:20
پانزدهمین نمایشگاه علمی-تخصصی اپتیک تهران (topex) آغاز به کار کرد
پانزدهمین نمایشگاه علمی-تخصصی اپتیک تهران (topex)  با حضور حمیدرضا رستگار، رئیس و محمدرضا فرجی نایب رئیس اتاق اصناف تهران به همراه عزت‎اله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان صنفی و فعالان اقتصادی امروز صبح 23 خرداد در سالن حجاب آغاز به کار کرد.

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف ایران، نعمت‎اله کاکاوند، رئیس بسیج اصناف تهران، علیرضا سلمانی دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران؛ رئیس و هیئت مدیره اتحادیه عینک و فعالان صنف؛ همچنین تعدادی از روسای اتحادیه‎های صنفی تهران از دیگر شرکت‎کنندگان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بودند.

بنا به گفته علیرضا خلیل‎نژاد، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران، پانزدهمین نمایشگاه علمی-تخصصی اپتیک تهران (topex) به مانند نمایشگاه‎های  پیشین در راستای معرفی محصولات و تولیدات جدید صنعت عینک و ملزومات جانبی، ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی گروه‌های مختلف و مرتبط با این صنعت با هدف ارتقای سطح دانش علمی و فنی فعالان این صنف برگزار می شود.

بنا به اعلام رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران، نمایشگاه تاپکس با حضور فعالان این صنف و برپایی غرفه‎های مختلف از امروز ۲۳ خرداد تا۲۵ این ماه آماده بازدید برای فعالان صنف و علاقمندان در سالن حجاب است.

لازم به ذکر است «تاپکس تهران» اولین نمایشگاه تخصصی در زمینه عینک است که بخش‌های مختلف صنعت بینایی را مورد پوشش قرار داده و به طور کل غرفه‌های نمایشگاه به قسمت‎های گوناگون از جمله عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی، لنزها، متریال و تجهیزات برای عینک سازان تقسیم می شود. این نمایشگاه با ارایه اکسسوارهای جدید، به عنوان یکی از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین نمایشگاه‎ها شهرت داشته و بر روی تحریک خلاقیت، برآورده کردن نیازهای بازار و خلق تفاوت تمرکز دارد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.