• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 874اخبار امروز : 1
9
احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران:

 ۵۰ فعال حوزه چاپ در مراسم روز ملی صنعت چاپ معرفی می شوند/ ضرب آهنگ چاپ، قلب تپنده صنعت

  • کد خبر : 444
  • 29 آگوست 2023 - 6:10
 ۵۰ فعال حوزه چاپ در مراسم روز ملی صنعت چاپ معرفی می شوند/ ضرب آهنگ چاپ، قلب تپنده صنعت
نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران گفت: مراسم روز ملی صنعت چاپ با انتخاب ۵۰ فعال حوزه چاپ برگزیده و شعار «ضرب آهنگ چاپ، قلب تپنده صنعت» ۱۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در نشست خبری «روز ملی صنعت چاپ» که روز دوشنبه 6 شهریور برگزار شد در سخنانی با اشاره به برگزاری مراسم روز ملی صنعت چاپ، گفت: این مراسم را اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با مشارکت اتحادیه‌های لیتوگرافان و صحافان تهران، شنبه 11 شهریور در هتل اسپیناس برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته اتحادیه با تکیه بر همت جمعی اهالی چاپ این مراسم را برگزار کرده است، افزود: امسال شورای سیاستگذاری روز ملی صنعت چاپ با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ کشور تشکیل شد. ابتدا قرار بود مراسم برای 600 یا 700 نفر از فعالان صنعت برگزار شود، اما طبق توافق‌ نهایی، مراسم میزبان 1200 یا 1400 نفر از تهران و شهرستان‌ها خواهد بود. این مراسم نشان‌دهنده در اوج بودن و بزرگی این صنعت است و نشان می‌دهد که صنف با اتکا به اعضای خود و یاری صنف بدون اینکه یک ریال هزینه کند، مراسم را برگزار می‌کند.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه برای هر بخش یک کارگروه تشکیل شده است، گفت: نخستین‌بار قرار است 50 تندیس به برگزیدگان صنعت چاپ در بخش‌های مختلف اهدا شود، همچنین امسال شعار «ضرب آهنگ چاپ، قلب تپنده چاپ» را برای مراسم انتخاب کردیم و قرار است که در مراسم‌ گرامیداشت روز صنعت چاپ به صورت همگانی در استان‌های مختلف از این شعار استفاده شود.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در ادامه با بیان اینکه برگزیدگان این مراسم در فاصله 11 شهریور 1401 تا شهریور 1402 هستند، گفت: برگزیدگان این مراسم در بخش‌های مختلف هستند و سعی کردیم از همه افرادی که به نوعی در این صنعت تاثیرگذار هستند تقدیر کنیم مثل سرمایه‌گذار برتر، کارآفرین برتر، کارگر نمونه، بانوی نمونه، واحد صنعتی نمونه در تولید لیبل و جعبه و کارتن، خلاقیت و نوآوری در چاپ و بسته‌بندی، خلاقیت و نوآوری در سیستم‌های نوین صنعت چاپ، برگزیده خدمات پس از چاپ، تولیدکننده برتر محصولات چاپی، طراح تاثیرگذار در صنعت چاپ، طراح تاثیرگذار در آموزش گرافیک، تأمین‌کننده برگزیده قطعات ماشین‌آلات چاپ، تعمیرکار برگزیده، شرکت دانش بنیان برگزیده و تولیدکننده ماشین‌آلات چاپ برگزیده..

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.