• امروز : پنجشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 0
3
علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی:

از این اماکن شیرینی نخرید/ هیچ نظارتی بر قنادی‌های آنلاین وجود ندارد

  • کد خبر : 4403
  • 01 ژوئن 2024 - 12:03
از این اماکن شیرینی نخرید/ هیچ نظارتی بر قنادی‌های آنلاین وجود ندارد
کسب و کارهای خانگی این روزها پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند البته باید توجه داشت بحث مواد خوراکی حساسیت‌های خاص خود را دارد؛ ازطرفی به این دلیل که هیچ نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد و نیز به‌علت عدم پرداخت مالیات هم دستشان بازتر است و هم عملکردشان قابل پیگیری نیست.

به‌گفته علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی: کسب و کارهای آنلاین در بخش شیرینی‌پزی و کیک‌پزی به‌صورت کاملا مجزا و بدون نظارت اتحادیه قنادی در حال فعالیت هستند و هیچگونه نظارتی در مورد این کسب و کارها صورت نمی‌گیرد. اغلب افراد به اسم شیرنی و کیک خانگی، وارد این  حوزه شده‌اند و نه از نظر بهداشت زیر نظر هستند و نه از نظر مالیات، مبلغی را پرداخت می‌کنند.

بهره‌مند، همچنین با بیان اینکه این کسب و کارها برای نیروهای زیر نظرشان هیچ بیمه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند، توصیه کرده که خریداران هشیار باشند و از این کسب و کارها خرید خود را انجام ندهند به این دلیل که اگر مشکلی بابت خریدشان رخ دهد به‌علت عدم نظارت اتحادیه، این کسب و کارها قابل پیگیری و شکایت نیستند. دولت باید برای این کسب و کارهای آنلاین تدابیری وضع کند تا فعالیت این افراد زیر نظر اتحادیه قنادی، وزارت بهداشت و اداره اماکن باشد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.