• امروز : سه شنبه, ۵ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 25 June - 2024
کل اخبار 964اخبار امروز : 0
3

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف تهران به رئیس مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 4400
  • 29 می 2024 - 15:39
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف تهران به رئیس مجلس شورای اسلامی
وَ لْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْر؛ و از ميان شما بايد گروهى باشند كه (ديگران را) به خير دعوت کنند؛ ضمن امیدواری در استمرار این ارتباطات سازنده و همکاری‌های دو جانبه، انتخاب شما را به فال نیک گرفته و مراتب تهنیت خود، همکاران، صنوف و همه واحدهای صنفی را خدمتتان اعلام می‌دارم.

به‌دنبال انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف توسط نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس و ابقاء ایشان در این جایگاه حساس، حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، در پیامی ضمن تبریک و تهنیت به ایشان، نسبت به ادامه همکاری‌های اتاق اصناف  و مجلس شورای اسلامی و نیز بازشدن راه‌های جدید در تحقق شعار سال و اهداف رهبر معظم انقلاب در مسیر رونق و رشد تولید با مشارکت مردم، رونق واحدهای صنفی و توانبخشی مخاطبان و مشتریان به‌منظور شرکت در این چرخه تولید، اظهار امیدواری کرد.

متن پیام به این شرح است:

وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف، دامت برکاته؛

انتخاب شایسته شما به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای شما ثبات قدم و سعه صدر آرزومندم چرا که با شناختی که طی همکاری‌های شخصتان با اتاق اصناف و تعامل با واحدهای صنفی شاهد بوده‌ام، دغدغه واحدهای صنفی که همگی از بدنه جامعه برخاسته و شهروندان همین شهر و کشور هستند، در تمام طول خدمت و در همه عرصه ها رهایتان نکرده و نمی‌کند. بدون شک این انتخاب، گامی اساسی در راستای تحقق بسیاری از اهداف حیاتی و توسعه‌مندانه‌ایست که خود شما بنیانگذار و مبدع آن بوده و بر آن پافشار و استوار بوده‌اید.

با توجه به شناخت جنابعالی  و تعاملات ادوار گذشته که حکایت از امعان نظر شما به قاطبه اصناف داشته، ضمن امیدواری در استمرار این ارتباطات سازنده و همکاری‌های دو جانبه، انتخاب شما را به فال نیک گرفته و مراتب تهنیت خود، همکاران، صنوف و همه واحدهای صنفی را خدمتتان اعلام می‌دارم.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.