• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 876اخبار امروز : 3
4

بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران در حمایت از حمله موشکی و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمینهای اشغالی فلسطین

  • کد خبر : 3755
  • 14 آوریل 2024 - 16:10
بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران در حمایت از حمله موشکی و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمینهای اشغالی فلسطین
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیهای حمایت قاطع اتاق اصناف، اتحادیههای صنفی و کسبه و بازاریان تهران از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام و بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و دفاعی کشور تأکید کرد.

در بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران آمده است:

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

شب گذشته فرزندان غیور ایران اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب، بار دیگر درسی تاریخی به دشمن بی‌مایه و متجاوز صهیونیستی دادند و دیگر بار ثابت کردند که عرصه سیمرغ جایگاه جولان مگس نیست. پاسداران ملک و میهن با حمله موشکی ـ پهپادی گسترده به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، قدرت‌های بین‌المللی حامی و ایادی منطقه‌ای آن نشان دادند نباید با ایران مقتدر اسلامی درافتاد. این اقدام که در پاسخ به جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران که در قوانین بین المللی بعنوان بخشی از خاک کشور محسوب می شود، در عملیات «وعده صادق» با ده‌هافروند موشک و پهپاد اهداف مهمی را در سرزمین های اشغالی مورد اصابت قرار داده و گوشمالی سختی را به متجاوزان دادند.

اینجانب به نمایندگی از قاطبه اصناف، کسبه، بازاریان و اتحادیه‌های صنفی ام‌القرای جهان اسلام، دست و بازوی دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به گرمی می‌فشارم و به این سربازان جان‌برکف دست مریزاد و خداقوت عرض می‌کنم. همچنین رجاء واثق دارم که تداوم اقدامات پیشگیرانه و ممانعت از چشم‌چرانی دشمنان به سمت مام میهن با حمایت همه‌جانبه و قاطع اصناف، کسبه و بازاریان همراه خواهد بود.

والعاقبه‌للمتقین

حمیدرضا رستگار

رئیس اتاق اصناف تهران

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.