• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 873اخبار امروز : 6
1

بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران در راستای تعظیم عفاف و حجاب

  • کد خبر : 3749
  • 14 آوریل 2024 - 15:58
بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران در راستای تعظیم عفاف و حجاب
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیهای ضمن اعلام حمایت از «طرح نور» بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در کشور تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنَی أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

اتاق اصناف تهران ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات آحاد جامعه در ماه مبارک رمضان، سعادت و بهروزی همگان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کند. در همین راستا و با عبور از معبر انسان‌ساز ماه مبارک رمضان بر ضرورت رعایت ارزش‌ها و احکام الهی تأکید مجدد می‌شود.

از آنجا که مسئله حجاب در سال‌های گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران بوده و طرح‌های شکست خورده‌ پیشین هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدیدآورد، روندها و فرآیندهای جدیدی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است.

از این رو، بر همه هموطنان و به ویژه بانوان گرامی است که با رعایت شئونات اسلامی و حدود الهی زمینه سوءاستفاده دشمنان را سلب کرده و بر ایمان و باورمندی به آموزه‌های اسلامی تأکیدی دوباره داشته باشند. از دیگر سو، اصناف، کسبه و بازاریان نیز که همواره در زمره مومنان و خداجویان قلمداد شده و می‌شوند، در راستای پاسداشت سنت حسنه و دستور الهی عفاف و حجاب اهتمامی ویژه و خاص خواهند داشت.

اینجانب به نمایندگی از قاطبه اصناف، کسبه و بازاریان بر حمایت همه‌جانبه و قاطع از طرح نور و ترویج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی عفاف و حجاب تأکید می‌کنم.

والعاقبته‌للمتقین

حمیدرضا رستگار

رئیس اتاق اصناف تهران

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.