• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل اخبار 1252اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

مراجع بالادستی به جای رعایت حال صنوف به آن ها اخطار می دهند!/ هشدار در خصوص تعطیلی گسترده واحدهای صنفی و بیکاری نیروهای انسانی/ فقط خدا می تواند به مردم و اصناف کمک کند مسئولان مشغول رسیدگی به فروشگاه های زنجیره ای هستند/ خواربارفروشان نگذاشته اند آب در دلِ مردم تکان بخورد آیین بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله برگزار شد نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سید حسن نصرالله چرا از سرای ایرانی ناراحتیم؟/ نظارت فقط بر کاسبانِ ما در۲۰ متر فضا نیست؛ به سراهای ۲۰ هکتاری ایرانی هم بپردازید! اتفاقات ناخوشایندی از سوی وزراتخانه در حال رخ دادن است/ به اتحادیه ما در رابطه با کسر ضرایب مالیاتی بی توجهی می شود/ بسیاری از واحدهای چوب و تخته از تهران خارج شده اند ناکارآمدی سازمان‌های حقوق بشری در اشاعه صلح/ مسلمین جهان، موضع محکم‌تری نسبت به این رژیم سفاک اتخاذ کنند شهادتِ سید مقاومت تصویری دوباره از ددمنشیِ رژیم مجعول و غاصب فلسطین اشغالی است دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد شرایط جدید فروش طلا اعلام شد/ الزام احراز هویت خریدار، رؤیت اصل و بایگانی تصویر کارت ملی تکالیف مؤدیان در مورد اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده تابستان ۱۴۰۳ یک بام و دو هوا در حوزه متولیان صنعت چاپ/ افزایش قیمت مواد اولیه نشر کتاب و نشریات را در منگنه قرار داد رکود و کسادی بازار میوه/ صدور فاکتور الکترونیکی موجب شفافیت بازار می‎شود

6
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون و ملامین تهران:

نیاز به افزایش فناوری‌ در صنعت پلیمری؛ ظروف یک بار مصرف در ماه رمضان تامین می‌شود؟

  • کد خبر : 3362
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
نیاز به افزایش فناوری‌ در صنعت پلیمری؛ ظروف یک بار مصرف در ماه رمضان تامین می‌شود؟
 اکبر مشهدی زاده، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون و ملامین تهران در رابطه با شرایط واحد‌های صنفی این اتحادیه در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: نیاز به توسعه فناوری‌ در صنعت پلیمری کشور یک ضرورت است؛ البته امروز واحد‌های تولیدی و توزیعی برای تامین نیاز‌ بازار در ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی ندارند و تولید به مقدار کافی است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون و ملامین تهران ادامه داد: ظروف یک بار مصرف که از پر کاربرد‌ترین محصولات برای ماه مبارک رمضان است با حجم و تنوع و کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود و در دسترس مشتریان است. همچنین با توجه تیراژ بالای تولید این محصولات و بازار رقابتی قیمت‌ها و کیفیت‌ها همواره در بهترین حالت خود هستند.

وی تاکید کرد: ‌در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف مورد نیاز در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی نیست و تولید کنندگان آمادگی کامل جهت ثبت سفارش و توزیع به‌موقع محصول به بازار دارند اما نکته قابل تامل این است که تولید کنندگان با توجه گرانی هزینه تولید به ناچار باید وضعیت تولید را به سمت تعادل بین عرضه و تقاضا ببرند.

تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات جدید

مشهدی زاده ادامه داد:‌ امروز تجهیز واحدهای تولیدی به دستگاه های روز، یکی از امتیازهایی است که برای ارتقا و بهبود وضعیت تولید در این بخش از محصولات در نظر گرفته شده است. تولید فناورانه محصولات  پلاستیک و نایلون و ملامین از بهترین مواد با ترکیب های جدید و مناسب با محیط زیست، یکی از ویژگی ها در بخش تولید این بخش است که به همت صاحبان و شرکت های دارای ایده، محصولات به سمت تولید دانش بنیانی پیش می رود.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک، نایلون و ملامین تهران گفت: همان طور که محصولات ساخته‌شده در این بخش بازار پُر تقاضایی دارد، به همان اندازه، تنوع و کیفیت نیز مورد توجه مصرف‌کنندگان نهایی این محصولات قرار می‌گیرد. دانش روز و تولیدات فناورانه یکی از مؤلفه‌های موفقیت این بخش از صنعت است که با انتقال علم روز توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش تولید و در نتیجه رسیدن به بازار مصرف داخلی و خارجی، بزرگترین گام در راستای رقابت با سایر محصولات مشابه خارجی است.

استفاده از فناوری روز دنیا در صنعت پلیمری

مشهدی‌زاده با تأکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های جدید دنیا در صنعت پلیمری اظهار کرد: واردات ماشین آلات جدید یکی از راهکارهای دستیابی به تولیدات فناورانه است. تا پیش از جهش قیمت ارز شاهد ورود ماشین‌آلات جدید به این صنعت بودیم به همین دلیل رونق خوبی در تولید و تأمین محصول را تجربه کردیم.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک، نایلون و ملامین تهران با اشاره به اهمیت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به عرصه صنعت پلیمری گفت: پیش از نوسانات ارزی شاهد ورود فناوری و سرمایه‌های جدید به صنعت پلیمری بودیم، اما امروز این روند معکوس شده است. در حال حاضر امکان ورود شرکت‌های فناورانه به بخش تولید تکنولوژی و ماشین آلات برای صنعت پلیمری وجود ندارد، اما باید از پتانسیل این شرکت‌ها برای تحقیقات توسعه‌ای در زمینه تولید مواد اولیه استفاده کنیم، زیرا تأمین مواد اولیه به یکی از چالش‌های جدی در حوزه صنعت پلمیری تبدیل شده است.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.