• امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 0
9
در سومین جلسه هماهنگی کارگروه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره اتاق اصناف تهران؛

قیمت غرفه‌ها و نحوه واگذاری آن‌ها از طریق اتحادیه‌های صنفی مشخص شد

  • کد خبر : 3218
  • 17 فوریه 2024 - 15:30
قیمت غرفه‌ها و نحوه واگذاری آن‌ها از طریق اتحادیه‌های صنفی مشخص شد
سومین جلسه هماهنگی کارگروه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و همچنین ضیافت ماه رمضان با حضور احمدابوالحسنی نایب رئیس و روسای اتحادیه های صنفی مرتبط با کالاهای مورد نیاز ایام عید و ماه مبارک رمضان امروز شنبه 28/11/1402 در محل کمیسیون های این اتاق برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران، در این نشست که با محوریت بررسی دیدگاه‎ها و نظرات اتحادیه های صنفی در خصوص موضوعات مرتبط با برگزاری نمایشگاه  بهاره عرضه مستقیم کالای بهاره و همچنین ضیافت ماه رمضان تشکیل شد، احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه‎های بهاره بر اساس تصمیم ریاست جمهوری برگزار می‎شود گفت: آن چیزی که امسال در برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(بهاره) و ضیافت رمضان مهم و ضروری است حضور پررنگ اتحادیه‌های صنفی و صنوف مرتبط با کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام است.

نایب رئیس اتاق اصناف تاکید کرد: از اهداف مهم اتاق اصناف تهران در راستای برگزاری بهینه و هر چه بهتر این نمایشگاه‎ها با توجه به شرایط خاص اقتصادی، ورود تولیدکنندگان به این نمایشگاه‎ها برای عرضه مستقیم کالای با کیفیت و با قیمت مناسب است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: از سوی دیگر حفظ منافع اصناف نیز برای ما بسیار مهم می‎باشد؛ لذا حضور پررنگ اتحادیه‎های مرتبط می‎تواند مانعی باشد برای نمایشگاه‎هایی که از سوی مراکز غیرمرتبط با حضور افراد غیرصنفی برگزار می‎شود.

ابوالحسنی در بخش دیگری از این نشست با تأکید بر رعایت کلیه موازین و موارد مرتبط با قیمت‌گذاری غرفه‌های در هر یک از نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره، اعلام کرد: قیمت و بهای غرفه‌های حاضر در هر یک از نمایشگاه‌های موجود، مشخص شده و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی واحدهای صنفی در یکی از این نمایشگاه‌ها فرآیند ثبت‌نام را به انجام برسانند.

وی تاکید کرد: باید مشخص شود در این نمایشگاه‎هایی که از سوی شهرداری، وزارت ارشاد یا دیگر مراکز برگزار می‎‎شود افراد حاضر دارای مجوز هستند، جنس ارایه شده دارای کیفیت مناسب است، اختلاف قیمت چگونه است و چه مشکلات و چالش هایی می تواند ایجاد کند. ما پیگیر این موضوع بود و از طریق بازرسان اصناف مستندسازی لازم را انجام خواهیم داد.

ابوالحسنی همچنین گفت: نمایشگاه بهاره و ضیافت امسال با محوریت کامل اتحادیه‎های صنفی به لحاظ کارشناسی قیمت، بازرسی و نظارت آنها و با حضور افراد تولیدکننده و توزیع‎کننده دارای مجوز انجام خواهد شد.

در جریان این جلسه روسای اتحادیه‎های صنفی مرتبط با کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان در ارتباط با بحث آنالیز قیمت کالاهای ارایه شده در نمایشگاه و کارشناسی آن، نحوه برگزاری، سهمیه هر اتحادیه برای اختصاص غرفه، آماده‎سازی غرفه‎ها، بحث امنیت و خدمات مورد نیاز غرفه‎داران، نظارت و بازرسی و برخی موارد دیگر به بیان نظرات خود پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.