• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 3
9
در دهمین بازدید دوره‌ای از اتحادیه‌های صنفی تهران؛

رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران بازدید کرد

  • کد خبر : 3161
  • 13 فوریه 2024 - 11:54
رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران بازدید کرد
صبح روز چهارشنبه 18 بهمن ماه ۱۴۰۲حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، همراه با علیرضا سلمانی دبیر اجرایی با حضور در محل اتحادیه‌ صنف رستوران و چلوکباب تهران با حسین فهمیده رئیس و اعضای هیات مدیره این اتحادیه دیدار و از کم و کیف اقدامات و آخرین وضعیت مسائل و مشکلات آنها مطلع شد.

حمیدرستگار در این دیدار ضمن تشریح اقدامات لازم و ضروری اتحادیه‌های صنفی به ارائه نقطه‌نظرات و راهبردهای توسعه‌ای در این اتحادیه پرداخت. تلاش جهت رفع مشکلات مبتلابه اعضای اتحادیه، تبیین و تشریح مسائل مالیاتی مرتبط با اعضای اتحادیه، توجه و اهتمام نسبت به خدمات ارائه شده توسط این اتحادیه به عنوان یکی از سنت‌های غذایی ایرانیان، تلاش جهت حفظ استانداردهای لازم به منظور ارائه خدمات بهینه و بهداشتی، ایجاد فرآیندهای توسعه‌محور به منظور بهره‌گیری حداکثری از درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، توجه ویژه به نظارت‌های پسینی در اتحادیه، التزام نسبت به اقتضائات پیرامون جدیدالتأسیس بودن این اتحادیه و… از جمله موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف تهران بر آن‌ها تأکید داشت. رئیس اتاق اصناف همچنین بر آمادگی اتاق اصناف تهران جهت انجام امور و رویکرد یکسان نسبت به کلیه اتحادیه‌های صنفی و… تاکید کرد.

رستگار همچنین بر همراهی و مساعدت همه‌جانبه اتاق اصناف تهران با اتحادیه‌های تابعه به عنوان ارکان اصلی اتاق اصناف تهران تأکید داشته و تنها راه بهبود وضعیت اصناف پایتخت را در گرو هم‌افزایی و تجمیع ظرفیت‌های موجود در ساختارهای صنفی تهران دانست.

در بخش دیگری از این نشست، حسین فهمیده رئیس، اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران به بیان وضعیت، مشکلات و معضلات فراروی این صنف پرداختند. همچنین درخواست رفع مشکلات موجود در اتحادیه به واسطه شکل‌گیری فرآیند ادغام و… نیز از جمله مسائلی بود که رئیس و هیات مدیره اتحادیه به آن‌ها اشاره کردند.

بروز مشکلات عمده در حوزه تأمین مواد اولیه، تغییر روزانه قیمت‌ها، تعیین اینتاکدهای غیرمنصفانه در این صنف، افزایش قیمت محصولات در حوزه تأمین‌کنندگان مواد اولیه، افزایش تعداد و قدرت عملکرد دلال‌ها و مشکلات ناشی از صدور مجوزهای کسب و کار اعضای این اتحادیه از سوی درگاه ملی که بدون توجه به ضوابط خاص و رعایت استانداردهای بهداشتی صورت می‌گیرد و… از جمله مهمترین مطالبات و خواسته‌های اعضای صنف مذکور بود که از سوی رئیس و هیئت مدیره این اتحادیه عنوان شد.

در پایان این بازدید رئیس اتاق اصناف تهران ضمن سرکشی به بخش‌های مختلف اتحادیه با پرسنل اتحادیه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرده و با روند اجرایی و عملیاتی فعالیت‌های اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران آشنا شد.

گفتنی است با هدف برقراری ارتباط و تعامل تنگاتنگ میان اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی و تبیین مسائل و موضوعات تخصصی هر یک از این اتحادیه‌ها، بازدیدهای دوره‌ای رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه‌های صنفی به صورت منظم و هفتگی به انجام خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3161
  • نویسنده : علیرضا صدقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 187 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.