• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 3
7
رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

دعوت از اصناف جهت حضور در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 3134
  • 10 فوریه 2024 - 13:40
دعوت از اصناف جهت حضور در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن
حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف در آستانه یوم‌الله 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای از آحاد جامعه صنفی کشور خواست که همراه و همگام با آحاد جامعه، در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف تهران در این بیانیه آمده است:

«دهه مبارک فجر یادآور دلاوری‌های مردمی انقلابی است که به ندای حق طلبی و عدالت جویی رادمردی الهی، لبیک گفته و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار بساط حکومت جنایتکار، منحوس و طاغوتی پهلوی و اربابان جنایتکارش را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان خود و عزیزانشان، شهد شیرین پیروزی نوشیدند.

انقلاب اسلامی چهل و چهار سال پرتلاطم را پشت سر گذاشته، سال‌هایی که دشمنان برای ناامید کردن مردم ایران اسلامی نسبت به انقلاب، آرمان‌ها و اهدافش از هیچ ترفندی کوتاهی نکردند که از آن جمله می توان به شهادت مظلومانه کودکان، نوجوانان، زنان و مردان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد.

اما در همه این سال‌ها ملت ایران اسلامی با هوشیاری و راهبری‌های خردمندانه امام راحل(ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده‌اند و اجازه ندادند که این انقلاب و نظام دچار تزلزل شود.

و اکنون ایران اسلامی در آستانه برگزاری جشن ۴۵ سالگی انقلاب، در اوج اقتدار و عظمت و در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرأت انقلابی با دستاوردها و پیشرفت‌های خیره کننده خود در عرصه‌های مختلف حضور یافته است.

در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم، همچنین یاد سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که سرافرازانه در راه حفظ امنیت میهن عزیز و حفظ اقتدار نظام اسلامی به دیدار معبود شتافت و به مرتبه بلند شهادت دست یافت را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن دعوت از ملت رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و انقلابی در راهپیمائی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، تردید ندارم که اصناف، کسبه، بازاریان و فعالان صنفی، همگام و هم‌صدا با سایر آحاد امت مؤمن، انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان‌های بلند بنیانگذار عظیم الشأن انقلاب، شهدای والامقام اسلام و انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کرده و به جهانیان ثابت خواهند کرد که ملت مسلمان ایران با صلابت‌تر از پیش، تا پای جان به عهدی که با خدای خود در حمایت از اسلام و انقلاب بسته است پایبند خواهد بود و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب تا آخرین قطره خون خود مدافع راستین ارزش‌های والای اسلامی است .»

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.