• امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
کل اخبار 967اخبار امروز : 3
5
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران:

رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم

  • کد خبر : 3030
  • 04 فوریه 2024 - 15:04
رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم
حمیدرضا منافی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران رکود بازار را مانع بزرگی برای تولیدکنندگان این صنف عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از بازارها در رکود قرار دارند و خصوصا کالای لوستر که برخی به دید تزئینی به آن نگاه می‌کنند را نیز شامل می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران با اشاره به به وضعیت منطقه بازار ۱۵ خرداد و خیابان وحدت اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار فروش کشور گفت: در جلسات اخیر جهت بهبود وضعیت و برای خروج کوتاه‌مدت و خصوصا روزهای پایان سال این بازار از رکود، برخی آیتم‌ها مانند تبلیغات مستمر و فراگیر در دستور کار قرار گیرد.

وی در مورد شرایط فروش اقساطی به عنوان راهکاری برای خروج از رکود بازار نیز گفت: روی این موضوع نیز صحبت و تبادل نظر شده و قرار شد به‌زودی از کارشناسان فروش اقساطی کمک فکری و مشورتی دریافت کنیم تا بتوانیم سیاست‌های فروش مناسب برای مصرف‌کننده را ایجاد کرده و با اعتمادسازی بیشتر و افزایش کیفیت کالا، شرایط بازار را مناسب‌تر کنیم. این فروش اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور متغیر خواهد بود و سعی خواهد شد در فصل‌های مختلف جشنواره‌های فروش نیز ایجاد شده تا با توجه به شرایط قدرت خرید مصرف‌کننده وضعیت رکود بازار بهبود یابد.

منافی با اشاره به این موضوع که عمده شکایت‌ها در خصوص عدم‌ مرجوع شدن کالا توسط برخی از فروشندگان است گفت: در اتحادیه تاکید داریم فروشندگان برای احترام بیشتر به مشتری باید تا ۴۸ ساعت پس از فروش، کالای فروخته‌شده را مرجوع کنند. البته فروشندگان به موضوع خدمات پس از فروش نیز اهمیت می‌دهند؛ اما درصدد هستیم این موضوع را نیز تقویت کنیم؛ چرا که با توجه به شرایط امروز، برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر در پایان گفت: قیمت مناسب، اعتماد‌سازی برای مصرف‌کننده، خدمات پس از فروش قدرتمند، تبلیغات مفید، موثر و مستمر و همچنین تنوع در ساخت، از جمله مهم‌ترین بخش‌ها و مولفه‌های بهبود وضعیت بازار هستند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.