• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1030اخبار امروز : 0
13
به مناسبت آغاز دهه فجر از سوی رئیس اتاق اصناف تهران صادر شد؛

بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران به مناسبت دهه فجر / اصناف همواره یاور صدیق نهضت انقلاب اسلامی بوده و هستند

  • کد خبر : 2981
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران به مناسبت دهه فجر / اصناف همواره یاور صدیق نهضت انقلاب اسلامی بوده و هستند
‌رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر حمایت همه جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تأکید کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق اصناف تهران، در این بیانیه آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

دهه مبارکه فجر ایامی است که فریاد الله اکبر بر فراز سرزمین ایران طنین‌انداز شد و با بسط پرچم توحید در این دیار، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با هدف بسط عدالت، ترویج آموزه‌های الهی و حفظ کرامت انسانی بنیان نهاده شد.

یوم ا… پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با ندایی جدید به میدان آمد که طنین آرمان‌هایش امروز از جای‌جای جهان به گوش می‌رسد و با بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان جهان همراه بوده که این خود نشانه‌ای از پیام انقلاب اسلامی بوده که به قلب تمام آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است.

از نخستین روزهای آغاز مبازه انقلاب اسلامی در این مملکت و حتی پیش از آن در آغازین تجربه‌های دموکراسی‌خواهی در انقلاب مشروطه، اصناف، کسبه و بازاریان پا به پای نهضت حرکت کردند و در پیروزی آن نقش و سهم تعیین کننده ای داشتند و هم اکنون نیز در تثبیت و تداوم عزت مندانه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نقشی برجسته ایفا می کنند. تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی فراموش نمی‌کند که بسا فعالان صنفی در همه امور یاور همیشگی و همراه صدیق و وفادار نهضت بوده‌اند. از سوی دیگر انقلاب اسلامی برای جامعه صنفی و نهادهای مرتبط با آن در کشور، منشاء برکات و خیرات فراوانی بوده است. حال که به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی ایران از همه لحاظ شاهد بلوغ و گسترش در معنی و عملکرد است، توجه بیش از پیش به اصناف و نهادهای مرتبط با آن ضروری و اجتناب‌ناپذیر می‌نماید.

اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های تازه بیشماری را بر سر راه انقلاب می‌گستراند و ما در شرایطی چهل و پنج سالگی انقلاب خود را جشن می‌گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است .این در حالی است که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هر روز در قامت اقدامی جدید کیان این ملک و ملت را نشانه رفته‌اند و در این مسیر از هیچ دنائتی فروگذار نیستند.

زیبنده است تا در روزهای پرخاطره‌ای که یادآور رنج‌ها، شکنجه‌ها و شهادت جوانان برای رسیدن به این روز آرمانی و رویایی است بیش از گذشته شکرگذار این پیروزی بزرگ بوده و با حضور گسترده در صحنه‌های انقلابی همچون یوم الله ۲۲ بهمن ماه ضمن تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب با همان روحیه انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و رهبری معظم باشیم.

بزرگداشت پیروزی انقلاب به معنای بزرگداشت همه ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که جوهره انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد. ما اصناف، کسبه و بازاریان تهران همگام با مردم آگاه و بیدار ایران، ضمن حضور حداکثری و مؤثر خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بر پیوند عمیق خود با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی تأکید خواهیم کرد.

حمیدرضا رستگار»

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=2981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.