• امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
کل اخبار 947اخبار امروز : 0
9
با صدور حکمی از سوی حمیدرضا رستگار؛

محمد خادم منصوری مشاور رئیس اتاق در امور پیشکسوتان و بودجه اتاق اصناف تهران شد

  • کد خبر : 2850
  • 23 ژانویه 2024 - 17:14
محمد خادم منصوری مشاور رئیس اتاق در امور پیشکسوتان و بودجه اتاق اصناف تهران شد
عصر روز دوشنبه 2 بهمن‌ماه 1402 حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران طی حکمی محمد خادم منصوری رئیس پیشین اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت تهران و کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف، را به عنوان مشاور رئیس در امور پیشکسوتان و بودجه اتاق اصناف تهران منصوب کرد.

عصر روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران طی حکمی محمد خادم منصوری رئیس پیشین اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت تهران و کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف، را به عنوان مشاور رئیس در امور پیشکسوتان و بودجه اتاق اصناف تهران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف تهران در حکم خادم منصوری آمده است: «با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند صنفی و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور رئیس در امور پیشکسوتان و بودجه اتحادیه‌های صنفی» به مدت یک سال منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که تعهد اخلاقی، مسئولیت‌پذیری و شناخت جنابعالی از پیشکسوتان گرانقدر اصناف تهران موجبات بهره‌مندی از این ظرفیت را برای اتاق فراهم می‌آورد. همچنین با توجه به تجربه متمادی حضور در کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق در بررسی بودجه و صورت‌های مالی اتحادیه‌های صنفی به ایجاد پویایی و تحول خواهد انجامید.

توفیق روزافزون شما را با اتکال به خداوند متعال و تحت توجهات ائمه معصومین(ع) در راه خدمت صادقانه به خانواده بزرگ اصناف و بازاریان از خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است محمد خادم منصوری پیش از این مسئولیت ریاست بر کمیسیون تخصصی بودجه و تشکیلات اتاق اصناف تهران را عهده‌دار بود.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=2850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.